נזכרתי בזה...

מרי-לו

New member
נזכרתי בזה...

אולי בגלל שיום כיפור מתקרב... וגם אם טעיתי אל תהיו לי שופטים גם אם הכאבתי האוהבים הרי סולחים אם קשה היא הדרך אם אינה מבורכת זאת אני, זאת דרכי הן הכרתם אותי בעבר ובתוך כל אחד מאיתנו היופי עמוק בפנים נשאר אז קבלוני כזאת ואך תכעסו עת אבקש יד לעזרה אותי אל תדחו ... (אין לי מושג מי כתב את זה
) בוקר לכולם/ן
 

sahr12

New member
הו מאפרומה.....איפה מצאת את זה..

כתבתי את זה מזמן והנייר עף לי כמו בפרסומת של "Bבזק עד שניפגש" תודה יקירתי..... מתחתנים???חחחחחח....
 

מרי-לו

New member
מתחתנים???

קודם תביא פרחים ... ולא מהערוגה ליד הבית שלך... יפה הפרסומת ההיא
 

sahr12

New member
חחחחחחחח.....יש פרחים חדשים..

שושן לילה צחור........העירייה כבר מראש ליד הבית שלי קשרה בסרט.... כמה פרחים ביחד.........חחחחחחח
 

נשית~37

New member
../images/Emo25.gif

אני מבטיחה לסלוח לך מראש חחחחחח (כי בטוח תעשי טעות או שתיים). כשאוהבים סולחים על הכל. נקודה.
 
למעלה