נזכרתי בזה...
אולי בגלל שיום כיפור מתקרב... וגם אם טעיתי אל תהיו לי שופטים גם אם הכאבתי האוהבים הרי סולחים אם קשה היא הדרך אם אינה מבורכת זאת אני, זאת דרכי הן הכרתם אותי בעבר ובתוך כל אחד מאיתנו היופי עמוק בפנים נשאר אז קבלוני כזאת ואך תכעסו עת אבקש יד לעזרה אותי אל תדחו ... (אין לי מושג מי כתב את זה
) בוקר לכולם/ן
אולי בגלל שיום כיפור מתקרב... וגם אם טעיתי אל תהיו לי שופטים גם אם הכאבתי האוהבים הרי סולחים אם קשה היא הדרך אם אינה מבורכת זאת אני, זאת דרכי הן הכרתם אותי בעבר ובתוך כל אחד מאיתנו היופי עמוק בפנים נשאר אז קבלוני כזאת ואך תכעסו עת אבקש יד לעזרה אותי אל תדחו ... (אין לי מושג מי כתב את זה