נזילת שמן לאחר חנייה
שלום לכולם! מדובר בפג'ו 309, שנת 1990, גיר רגיל, 1600 סמ"ק. בחודשים האחרונים הייתה אצלי נזילת שמן לאחר מספר שעות חנייה (שלאחר נסיעה של כ- 14 ק"מ). המוסכניק שלי אמר שמחזירי השמן שלי גמורים, וגם רצועת הטיימינג ספוגה בשמן. הוא טיפל בנושא - החליף את מחזירי השמן, את רצועת הטיימינג ובאותה הזדמנות גם את רצועת האלטרנטור ורצועת המזגן. לאכזבתי הרבה, לאחר התיקון נזילת השמן המשיכה. פניתי חזרה למוסכניק. הוא עשה קצת ניקיון, מין "שטיפת מנוע", ואמר שחיזק פה ושם כמה שאפשר, וטען שהנזילה אמורה להיפסק לגמרי (ולראיה הראה לי את הקרטון הנקי לחלוטין ששכב מתחת לאוטו שלי במוסך לפחות חצי יום ...). לצערי הרב, גם לאחר השלב הזה הנזילה עדיין נמשכת. אמנם, זה לא "ים" של שמן, אך בהחלט מצטברת במשך כמה שעות כמות לא מבוטלת של טיפות. אני אובד עצות וממש לא מתחשק לי לחזור ולהתקשר למוסכניק. יש לכם אולי מושג מדוע לכל הרוחות נמשכת הנזילה ? האם זה אמור להיות כך במצב נורמלי ? לא נראה לי. יותר הגיוני שהאספלט מתחת לאוטו יישאר נקי ויבש לחלוטין. מה דעתכם ? אנא עזרו לי ... תודה מראש, דני.
שלום לכולם! מדובר בפג'ו 309, שנת 1990, גיר רגיל, 1600 סמ"ק. בחודשים האחרונים הייתה אצלי נזילת שמן לאחר מספר שעות חנייה (שלאחר נסיעה של כ- 14 ק"מ). המוסכניק שלי אמר שמחזירי השמן שלי גמורים, וגם רצועת הטיימינג ספוגה בשמן. הוא טיפל בנושא - החליף את מחזירי השמן, את רצועת הטיימינג ובאותה הזדמנות גם את רצועת האלטרנטור ורצועת המזגן. לאכזבתי הרבה, לאחר התיקון נזילת השמן המשיכה. פניתי חזרה למוסכניק. הוא עשה קצת ניקיון, מין "שטיפת מנוע", ואמר שחיזק פה ושם כמה שאפשר, וטען שהנזילה אמורה להיפסק לגמרי (ולראיה הראה לי את הקרטון הנקי לחלוטין ששכב מתחת לאוטו שלי במוסך לפחות חצי יום ...). לצערי הרב, גם לאחר השלב הזה הנזילה עדיין נמשכת. אמנם, זה לא "ים" של שמן, אך בהחלט מצטברת במשך כמה שעות כמות לא מבוטלת של טיפות. אני אובד עצות וממש לא מתחשק לי לחזור ולהתקשר למוסכניק. יש לכם אולי מושג מדוע לכל הרוחות נמשכת הנזילה ? האם זה אמור להיות כך במצב נורמלי ? לא נראה לי. יותר הגיוני שהאספלט מתחת לאוטו יישאר נקי ויבש לחלוטין. מה דעתכם ? אנא עזרו לי ... תודה מראש, דני.