נו............מי מזהה? באתי ......איזה כיף לי.
ט ט מהקורס New member 22/9/02 #2 שאני אבין? צריכים עוד רמז? טוב......קחו עוד נקודות........ ואני אתן לכם עוד רמז אחד: יש?
ט ט מהקורס New member 22/9/02 #11 אל תשאל מה לומדים..... אז כך, מן הסתם....אני בכיתת המחשבים.....ומה לומדים בכיתת המחשבים? נכון....WIN בדיוק ברגע זה מתרגלים יצירת קיצור דרך...חחחחחחח אז אתה מבין סערון? יש לי ימבזמן להתקשקש. כי אני מהחלונות מזמן מזמן למדתי להתבונן........
אל תשאל מה לומדים..... אז כך, מן הסתם....אני בכיתת המחשבים.....ומה לומדים בכיתת המחשבים? נכון....WIN בדיוק ברגע זה מתרגלים יצירת קיצור דרך...חחחחחחח אז אתה מבין סערון? יש לי ימבזמן להתקשקש. כי אני מהחלונות מזמן מזמן למדתי להתבונן........
נ נשית~37 New member 22/9/02 #12 ../images/Emo123.gif אתם מאמינים לי שרק עכששיו נפל האסימון? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מי שהמציא לי את הכינוי דרמנא...ידע על מה הוא מדבר חחחחחח
../images/Emo123.gif אתם מאמינים לי שרק עכששיו נפל האסימון? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מי שהמציא לי את הכינוי דרמנא...ידע על מה הוא מדבר חחחחחח
ט ט מהקורס New member 22/9/02 #14 תגידו משהו רק לי יש בעייה בזווית הכניסה? כאילו עונים רק להודעה הראשית ולא לתגובות?