נו............מי מזהה?

שאני אבין? צריכים עוד רמז?

טוב......קחו עוד נקודות........ ואני אתן לכם עוד רמז אחד:
יש?
 

sahr12

New member
יש לך חוטיני לבן????חחחחחחחח

תמשיכי ללמוד.....:) חג שמח..
 

sahr12

New member
מה אתם לומדים היום???

אוליי נעזור לך קצת........חחחחחחחח
 
אל תשאל מה לומדים.....

אז כך, מן הסתם....אני בכיתת המחשבים.....ומה לומדים בכיתת המחשבים? נכון....WIN בדיוק ברגע זה מתרגלים יצירת קיצור דרך...חחחחחחח אז אתה מבין סערון? יש לי ימבזמן להתקשקש. כי אני מהחלונות מזמן מזמן למדתי להתבונן........
 

נשית~37

New member
../images/Emo123.gif

אתם מאמינים לי שרק עכששיו נפל האסימון? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מי שהמציא לי את הכינוי דרמנא...ידע על מה הוא מדבר חחחחחח
 
תגידו משהו

רק לי יש בעייה בזווית הכניסה? כאילו עונים רק להודעה הראשית ולא לתגובות?
 
למעלה