נו אבל זה בדיוק הקטע

מ א י.

New member
נו אבל זה בדיוק הקטע

אני ל א רוצה למצוא את אלוהים .אלוהים לא מעניין אותי בגרוש. לא רוצה להיכנס למצב תודעה של שנטי מנטי לא רוצה דימויים מזויינים ששוטפים לי תמוח בהזיות ושטויות ואשליות לא רוצה. רוצה בסה"כ למצוא את עצמי יותר נכון לאפשר לעצמי להיות עצמי לאפשר לרגשות שלי לזרום ללכת איתם לאן שאני באמת רוצה לחיות את חיי ששלי להבין את הרגשות שלי לדעת מה יעשה לי טוב להבין אנשים אחרים את המניעים שלהם לשחק ככה סתם עם אחרים אולי גם לעזור לאנשים להגשים את עצמם אז למה מדיטציה כול כך חשובה לי ולמה אף פעם אני לא עושה אותה ולמה אני אף פעם לא מאפשרת לעצמי להיות אני ולמה אני לא מבינה את עצמי בגרוש? ואת אלוהים תשאירו היום שינוח אלוהים לא מעניין אותי היום
 

ananinamoo

New member
אבל מה לעשות

בשביל כל מה שאת רוצה, את צריכה למצוא את אלוהים. פעם קראו לו דר' רודי.(סתם, סתם)
 

מ א י.

New member
תסביר לי בבקשה

כי אני כנראה ממש מטומטמת גמורה אם לא הבנתי ... למה בשביל להרגיש את עצמי לזרום עם הרגשות שלי להבין אנשים אחרים לראות את המורכבות של עצמי למה בשביל כול זה ועוד כמה דברים שהם אנושיים לחלוטין באים ממקום של רצון לאהוב ולתרום ולהתקיים בעולם ה ז ה למה בשביל כול אלו אני צריכה למצוא את אלוהים ? ואם אמצא תאידיוט הרי שכבר לא ארצה בכול אלו לא... ואלו מה שאני רוצה..
 

ananinamoo

New member
טוב

כל מה שאני אכתוב פה יבוא מתאוריות שאני מכיר ולא מהתנסות. בשביל להרגיש ולחוות את כל מה שאת רוצה, ואני לא מדבר להרגיש ולחוות את זה פה ושם אלא באופן קבוע ורציף,יום יום, שעה שעה, את צריכה להתקיים ולפעול מרמה מסויימת. זאת רמה שבה נמצא אלוהים. אלוהים זה לא איש עם זקן לבן שמוריד גשם בעיתו, על ידי הנפת שרביט קסמים, אלא משהו ((שוב לפי התאוריות או לפי הסברים של danigl לפחות) מוחלט, איזשהו אינסוף ממנו יוצאים כל חוקי הטבע באופן ספונטאני. אם את ברמה הזאת, הכל יבוא לך בצורה הנכונה ביותר באופן ספונטאני. הרגשות, המחשבות, הבנת הזולת, יכולת של אהבה אוניברסלית, הרצון והיכולת לתרום וכו'. רק כאשר זה בא מהרמה הזאת ובאופן ספומטאני ללא חישובי עלות- תועלת, את יכולה להיות כל מה שרצית. אחרת יש כל כך הרבה מכשולים בדרך שמה שרצית הוא בילתי אפשרי. אני מקווה שעודדתי את רוחך. את כמובן יכולה לעשות מה שרוב האנשים עושים וזה ולהאמין לרגשות ולמחשבות שלך ולספר לעצמך שאת מחוברת וזורמת. רובנו עושים את זה כל הזמן כי האגו שלנו חייב משהו להאחז בו. אז הברירה בידך. יש שני מסלולים. אחד קשה והוא למצוא את אלוהים והשני קל והוא לחרטט. אני בדרך כלל בוחר בקל כי ככה יותר נעים לחיות.
 

מ א י.

New member
רגע רגע ..

הבנתי את את הקטע של אז הכול יבוא לך בצורה הרבה יותר זורמת הרגשות המחשבות האהבה לזולת לתרום וכו.. א ב ל לא הבנתי מדוע לא להאמין לרגשות מחשבות כפי שהם עכשיו מה ההבדל בין רגשות מחשבות בשני המצבים הרי בשנהים אלו הם המחשבות והרגשות שלי כפי שהם בהתפתחות שלי עכשיו והרי אם "רק אצפה בהם" אולי הם יבואו יותר בקלות ויזרמו ויבוטאו אבל מה אם לא אזדהה איתם אז של מי הם יהיו ומה הם יהיו שוים ? הבנת? או שיש לי טעות איפשהו?
 

מ א י.

New member
ואגב , אני אשמח לקבל עוד דעות

אני שמחה על השיחה עם אנונימוס אבל אם מישהו יוכל להרחיב קצת ולהביא את דעתו זה יעזור תודה.
 

ananinamoo

New member
אני שמח שאת כותבת

כי פחדתי שבתשובה הקודמת שלי עשיתי הרבה נזק. הבעיה עם המחשבות והרגשות שלנו עכשיו היא שהם מושפעים ממליון ואחד דברים שלא קשורים ישירות אליהם. סתם דוגמא (פשטנית ביותר אבל מקווה שתבהיר) נגיד שכשהיית ילדה קראת אגדה על נסיך עם עינים כחולות והנסיך השאיר עליך רושם עז ביותר. בינתיים, במהלך זרימת החיים, שכחת מאותו נסיך אבל את לא מצליחה להבין למה יש לך חולשה לגברים עם עיניים כחולות. יש מיליוני דברים כאלו שטבועים לנו בהכרה או בתודעה ומשפיעים לנו על ההתנהגות, על הרגשות ועל המחשבות. תחושה מסוימת יכולה לבוא מצרוף של אלפי דברים כאלו שתבועים לנו בתודעה. אנחנו לא יכולים לדעת את כל אותם דברים ולכן לא יכולים להבין מהיכן אנחנו מרגישים את מה שאנחנו מרגישים. אנחנו כמו עיוורים שנכנסים לחדר מלא חפצים שבחיים לא שמענו עליהם ובטח לא ראינו אותם אבל אנחנו מנסים לנחש כל הזמן במה אנחנו ניתקלים. אנחנו מנחשים כל הזמן כמו אותם עיוורים אבל לא מוכנים להשלים עם המצב הזה אז אנחנו מספרים לעצמנו כמה אנחנו מבינים וכו'. בגלל זה אין טעם להאמין לרגשות. זה לא אומר שלא צריך להנות מהם. להפך. במצב שאת עם אלוהים, סחבקים, כל אותם מיליוני דברים שהיו טבועים לך בתודעה, לא שם. רק אלוהים שם במלוא טוהרו וכל המחשבות והרגשות שלך יוצאים משם. זה לגבי ההבדל בין שני המצבים. לגבי "צפייה" במחשבות או ברגשות, זה כאילו אפשרי אבל רק כאילו. את לא יכולה להפריד את עצמך מהמחשבות או מהרגשות כי הם גורמים לך להרגיש משהו אז זה טוב רק בתיאוריה. מקווה שהבהרתי את עצמי
 

L i z a r d

New member
ככה

הרגשות שלך זה לא את (כמו שהמסך שאתה רואה הוא לא את) המחשבות שלך זה לא את כשתחווי את עצמך, תגלי שאת אלוהים (אם בא לך לקרוא לזה ככה)
 

elike

New member
מודעות

היא מילת המפתח ,הרבה שאלות מתעוררןת בך,התשובות יפגעו בך בהמשך הדרך. אני ממליץ לך לקרוא ,לטעמי "אושו" הוא פילוסוף-מורה דרך רוחני שכדאי להבין את מסריו הוא ברור ורהוט והרבה שאלות שהטרידו את מנוחתי מצאתי אצלו. מדיטציה היא שלב מסוים בדרך,אך בפירוש לא התחלתה ובטח לא סיומה. שלב חשוב במודעות היא ההכרה בהפרדה (mind,body,sowl) אנחנו לא בביה"ס שאם נשב ונלמד ונתאמץ נצליח ונקבל מענה לכל שאלותינו,אבל חיבים להתחיל באיזהשהוא מאמץ כדי להבין את ההפרדה,המדיטציה היא שלב של התבוננות במחשבות,רגשות,כאבים מתי הם מגיעים ולאן הם הולכים. הדרך בא תלכי היא יחודית לך,לכל אחד דרכו שלו ואף אחד לא יוכל לתת תשובות במקומך. היי סבלנית חלק מהתשובות כבר בדרך.
 
למעלה