לא מכירה, אבל זה נשמע מסוכן
ומן הסתם, כנסעתי ברחוב צר בחיפה בירידה ופתאום בא מולי אופנוע שהחליט לעבור את הפס הלבן, הוא לא רק ביצע עברת תנועה מטופשת ומסוכנת, הוא הפחיד אותי עד מוות. זה מצב שבו אין לי לאן לברוח או לסטות! יכולתי רק לבלום ולקוות לטוב.
 
למרבה השמחה זה קרה רק פעם אחת, אבל עקיפה מהאזור המת קורית הרבה, על זה דיברתי. זו הסיבה שלא רואים אופנוענים, לא מכיוון שהם לובשים שחור.
 
על הכרמל לא רואים הרבה רוכבי אופניים (גם לא חשמליים, לשמחתי הגדולה הם די נדירים בעירנו) אבל אופנועים (בעיקר שליחים...) מתאבדים לא חסר.
לא מכירה, אבל זה נשמע מסוכןבפקקים של מרכז לונדון רכבתי "בנתיב האמצעי" על הפס כמו אופנוע
וכדי לפנות "שמאלה" במעגל תנועה מסויים באזורי באנגליה אני צריך להכנס קצת לנתיב הנגדי כדי לעקוף מכוניות שתקועות ברמזור כי אם הייתי רוכב בצורה יפה בצד "ימין" לא היו מאפשרים לי לחצות שני נתיבי תנועה "שמאלה" ברגע שהרמזור משתנה.
 
(הכיוונים "בעברית" כדי לא לדבר במונחים של נסיעה מצד שמאל).
 
כנהג מה שמעצבן אותי הוא כשאופנוע מגיע מאחורי ונשאר לי בנקודה העיוורת שבה אי אפשר לראות אותו במראות. הידיעה שהוא שם ולא עבר אותי.
 
כמו כן יצא לי שהייתי צריך לפנות "שמאלה" כנהג מכביש צדדי לכביש ראשי והיו לשמאלי מספר רוכבי אופניים בטור, היה קשה לספור, אז פתחתי חלון ושאלתי אותם כמה מהם יש (קבוצה משפחתית נינוחה) והם הציעו שאני אפנה קודם והם ימתינו לי.
ומן הסתם, כנסעתי ברחוב צר בחיפה בירידה ופתאום בא מולי אופנוע שהחליט לעבור את הפס הלבן, הוא לא רק ביצע עברת תנועה מטופשת ומסוכנת, הוא הפחיד אותי עד מוות. זה מצב שבו אין לי לאן לברוח או לסטות! יכולתי רק לבלום ולקוות לטוב.
 
למרבה השמחה זה קרה רק פעם אחת, אבל עקיפה מהאזור המת קורית הרבה, על זה דיברתי. זו הסיבה שלא רואים אופנוענים, לא מכיוון שהם לובשים שחור.
 
על הכרמל לא רואים הרבה רוכבי אופניים (גם לא חשמליים, לשמחתי הגדולה הם די נדירים בעירנו) אבל אופנועים (בעיקר שליחים...) מתאבדים לא חסר.