נותן תקווה.. שערוץ הספורט הולך לשדר די הרבה

נותן תקווה.. שערוץ הספורט הולך לשדר די הרבה

השנה את העונה של הNBA יש פורמו חדש בערוץ, שבאמת נותן תקווה שישדרו הרבה שידורים בלייב .
זה ממש מצויין לשמוע למי שאין את הליגה פאס .וגם אחרי שסגרו את הערוץ ESPN
מקווה שלא ייאכזבו !!
זה גם נראלי יהיה תלוי הרבה בכספי ובמקל עם הם היו טובים בקבוצות שלהם וישחקו אנחנו נקבל הרבה שידורים ..
 

N6W LBJ

New member
סיבה אחת, עוד ישראלי בnba

סיבה שניה, שני ישראלים שעוד בקבוצות פליאוף.
יש לי הרגשה שקניית זכויות השידור של הליגה בעונה הרגילה זה ממש גרושים לערוץ הספורט, זה יותר אינטרס של הnba לשווק את הליגה בעולם, זה הכל עניין של היצע וביקוש, זה לא יכול להיות יקר אם הביקוש לשידורים בארץ כמעט אפסיים.
בנינו כמה כבר ישראלים היו קמים בלילה לראות משחק? עכשיו עם כספי ומקל שככל הנראה ישחקו גם בקבוצות פליאוף ולא פח, הרייטינג של הnba יעלה בארץ זה בטוח.
 

Puskas

New member
השנה זה גם שווה

כספי ביוסטון שהפכו השנה לקבוצה מאוד מעניינת וחזקה.
מקל בקבוצה חרא אבל העיקר עוד שידורים :)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מה נחשב אצלך לגרושים?

השידורים האלה ממש לא זולים (משהו כמו מליון דולר לשנה)
גם לגבי הרייטינג אני לא חושב שאתה צודק ואני לא רואה אנשים קמים בשלוש או ארבע לפנות בוקר בשביל לראות את כספי או מקל משחקים (בקושי בנבחרת מסתכלים עלייהם
)
אולי יהיה רייטינג טוב למשחקים בימי ראשון שמשודרים בשעות שפויות אבל למשחקים בשעות הקטנות האלה של הלילה אני ממש לא חושב שזה ישנה.
 
לא מסתכלים עליהם בנבחרת

כי:
1. או שהם לא באים (מקל בהווה, כספי בעבר)
2.או שהם לא משחקים (כספי באליפות הנוכחית , מקל בעבר).
 
חבר'ה, אל תסגרו את הממיר כשאתם הולכים לישון

אנחנו רוצים להעלות את הרייטינג של ערוץ הספורט כדי שהם ישקיעו בתכנים יקרים, לכן אני קורא לכם, גם אם אתם לא צופים במשחקים בשידור חי, השאירו את הממיר מכוון על הערוץ שבו יש שידור ואת הטלויזיה כבו. זה ייצור מצג שווא של אחוזי הצפייה.
 

BeniTaz

New member
אתה רציני?

לא יודע אם כן, אבל אין אפשרות לערוצי ה-TV לזהות דברים כאלה. רייטינג נקבע עפ"י מכשיר מיוחד שמחולק לחלק קטן באוכלוסיה.
המדד היחידי שערוצי הספורט יכולים למדוד הצלחה זה רכישת חבילות הספורט שלהם.
 

Lechoke Lames

New member
לא תהיה לזה השפעה על הנתונים וועדת המדרוג

אלה נקבעים לפי 500 ומשהו מפחות שברשותן שלט פיפל-מיטר.

עם זאת, יפתיע אותי מאוד אם חברות הכבלים והלווין לא מנהלות מעקב משלהן על אחוזי הצפיה בפועל. הנתונים האלה מתבססים על מדגם הרבה יותר גדול ויכולים להיות מאוד מועילים עבורן.

לא שכל זה משנה ברגע שיש ליג פאס.
 

BeniTaz

New member
נצל"ש יוסטון-סן אנטוניו

אחלה משחק!

2 הקבוצות הגיעו בסגלים כמעט מלאים. הספרס חסרו את מאנו ולאונרד ויוסטון את טרנס ג'ונס. בהיעדרו אשיק עלה בחמישיה שוב, ושוב נראה על הפנים. הציוות עם הווארד גרוע. אין לזה סיכוי.
יוסטון נראית מפחיד, כבר עכשיו יש שם חיבור מצויין ונראה שמי שצריך (חוץ מאשיק) מצא את המשבצת שלו. בדגש על הווארד ואפילו כספי.

כספי שוב עלה חילוף ראשון, במקום אשיק ושיחק 4, בכל הדקות שלו הוא שיחק 4. זה מראה כמה אמון יש בו ולמרות 2 החטאות רצופות מהשלוש, שהשניה היתה איירבול מביך, הוא קלע אח"כ מבחוץ 4-4 רצוף + עוד סל שדה. הוא אגרסיבי על הכדור ועושה עבודה טובה בעמדה 4 בהרכב נמוך. אפשר לומר שהוא היה אחד הטובים במשחק היום.

הארדן מנהל את ההתקפה בחוכמה, 11 אסיסטים לעומת 2 איבודים. הרבה פיקנרול עם הווארד ובכלל, יוסטון משתמשת בהווארד בחוכמה בהתקפה. משהו שקובי והלייקרס לא השכילו לעשות עונה שלמה. בניגוד לעונה שעברה, יוסטון הפעם שומרת בהגנה. לפחות לעת עתה. הווארד, בברלי, גארסיה ואפילו כספי מוסיפים הרבה קשיחות.. זו לא המסננת של שנה שעברה.

מוזר בעיני שאנשים לא רואים ביוסטון מועמדת לקחת את המערב השנה. בשנה שעברה היא עמדה רוב העונה על המקום השישי ונפלה לשמיני רק ברגע האחרון. אז עכשיו עם הווארד היא שוב תסיים שישי? לדעתי צריך לקחת אותה בחשבון כבר השנה. שימו לב ליוסטון רוקטס, עוד תיקח את המערב.
 
למעלה