חופשי לא יכולה לחיות בלעדיכם.. במיוחד בלי הידיים והלשון של טיי,אבל זה כבר סיפור אחר.. חוצ`מזה,טיי,אמרתי לך שיש לי תוכניות ! אני אשמה שיש לי חיים ?? בסוף באתי,זה מה שחשוב,לא?
אני פו רק בשביל שניכם ! אם אתם לא פו,אז אני ללכת למיטה שלי לנום קציית.. ממממ...תעדכן אותי אם שווה להישאר או לא..(זה שהיא זרוקה במיטה אומר ששנינו יכולים להתפרע קציית ,לא..? )