נוש קלטת..

tiger rrr

New member
נוש קלטת..

איך שניקו פשוט הבריזה שלנו..? החלאה הקטנה הזאת..!! אחח להרוג אותה..!!
 

shanikoo

New member
נו,בטח,אתם החיים שלי...

חופשי לא יכולה לחיות בלעדיכם.. במיוחד בלי הידיים והלשון של טיי,אבל זה כבר סיפור אחר.. חוצ`מזה,טיי,אמרתי לך שיש לי תוכניות ! אני אשמה שיש לי חיים ?? בסוף באתי,זה מה שחשוב,לא?
 
שניקוזונהההההההההה

נוש עייפה היא זרוקה במיטה ואני איתה בטלפון היא לא מסוגלת להתחבר אבל אל דאגה אני אעיר אותה והיא תשוב!!! שנינו שרופים לך על החזיות!!! נוש ונושי
 

shanikoo

New member
מה ז``א ?????

אני פו רק בשביל שניכם ! אם אתם לא פו,אז אני ללכת למיטה שלי לנום קציית.. ממממ...תעדכן אותי אם שווה להישאר או לא..(זה שהיא זרוקה במיטה אומר ששנינו יכולים להתפרע קציית ,לא..? ;-))
 

shanikoo

New member
ועכשיו...

יש שיר יפה בגלגל``צ ואין לי עם מי לחלוק :-( אוף,תבואו לפו יפים שלי !
 
למעלה