נושי....

נושי....



בוקר טוב לך מתוק... אתמול בקושי יצא לנו לדבר...(הרי אני ישנה כל הזמן לא?) התגעגעתי אליך אתמול... שיהיה לך יום מקסים מלא במחשבויות חיוביות (עוד לא ויתרתי על השורה הזאת) מושי
 
למעלה