נושי שלי... נושי יקירי כבר יומיים בקושי דיברנו וזה כל כך חסר לי... אני מקווה שתעמוד בהצלחה במשימה שלך היום... שיהיה לך בוקר ויום מקסים עם שמש זורחת וציפורים מצייצות... וכמובן הכי חשוב מחשבות חיוביות תמיד! ליהי