באמת נושא חשוב
בהקשר של הפורום שלנו - אלימות על רקע מיני, הומולסבי וכו'... ניתן למנוע ע"י חינוך מתאים. רוב הדיעות הקדומות, רוב ההתנגדות, רוב השליליות שיש לאנשים בהקשר, נובעת מבורות בנושא. אנשים לא יודעים, לא מעודכנים ולכן מתנהגים כמו שהם מתנהגים בצורה שכזו. אני זוכר שפעם, כשהייתי בכיתה ב' ו-ג', היתה ליד הכיתה שלנו כיתה טיפולית. למדו בה ילדים עם קשיי למידה ותפקוד. חלקם גם היו נכים פיסית. לא הבנו יותר מידיי וצחקנו עליהם וקיללנו אותם והצקנו להם. הם תמיד נפגעו. מהר מאוד ביה"ס טיפל בנושא דרך החינוך. אני זוכר ימים שלמים שלמדנו עליהם, ועל המחלות שלהם. אפילו ערבבו בין הכיתות וכל ילד מהכיתה שלי, ישב ליד ילד מהכיתה שלהם במשך יום שלם. למדנו להכיר אותם. להבין אותם. הבנו שהם רגילים כמו כולם עם קשיים נוספים שאנחנו לא צריכים להוסיף להם עוד. הבעיה נפתרה והופסקה. על אותו רעיון - החינוך - זה הפתרון לאלימות ולהתנגדות כנגד הומואים ולסביות טראנס ובי בארץ.