נושא מעניין לשיחה

רניש

New member
נושא מעניין לשיחה

מה אתם חושבים על האלימות הגואה של בני הנוער? איך אפשר לעצור את הבריונים האלו?
 

marik

New member
באמת נושא חשוב

בהקשר של הפורום שלנו - אלימות על רקע מיני, הומולסבי וכו'... ניתן למנוע ע"י חינוך מתאים. רוב הדיעות הקדומות, רוב ההתנגדות, רוב השליליות שיש לאנשים בהקשר, נובעת מבורות בנושא. אנשים לא יודעים, לא מעודכנים ולכן מתנהגים כמו שהם מתנהגים בצורה שכזו. אני זוכר שפעם, כשהייתי בכיתה ב' ו-ג', היתה ליד הכיתה שלנו כיתה טיפולית. למדו בה ילדים עם קשיי למידה ותפקוד. חלקם גם היו נכים פיסית. לא הבנו יותר מידיי וצחקנו עליהם וקיללנו אותם והצקנו להם. הם תמיד נפגעו. מהר מאוד ביה"ס טיפל בנושא דרך החינוך. אני זוכר ימים שלמים שלמדנו עליהם, ועל המחלות שלהם. אפילו ערבבו בין הכיתות וכל ילד מהכיתה שלי, ישב ליד ילד מהכיתה שלהם במשך יום שלם. למדנו להכיר אותם. להבין אותם. הבנו שהם רגילים כמו כולם עם קשיים נוספים שאנחנו לא צריכים להוסיף להם עוד. הבעיה נפתרה והופסקה. על אותו רעיון - החינוך - זה הפתרון לאלימות ולהתנגדות כנגד הומואים ולסביות טראנס ובי בארץ.
 
חינוך..

מכאן נובעת האלימות משבבית שלו צועקים ומרביצים גם יצעק וירביץ...משבביתו יש דעות קדומות ישאב אותם גם הוא...חינוך זו ההתחלה גדל כאן דור בלי חינוך עם כל הכבוד ללימור לבנת שכנתי ולתקווה גדל כאן דור בלי כבוד לזולת בלי כבוד לשום דבר ואף אחד...
 
ערסים

חינוך לא יעזור לערסים זה בטבע שלהם האלימות 90 מהנוער הם ערסים איך אפשר לרסן אותם?
 
המשטרה אשמה

נער(ערס)שתוקף מישהו ומשתמש בנשק קר נשלח למעצר-בית ואדם שומר חוק שמתקשה לשלם מיסים נשלח למאסר זה לא מוציא אתכם מדעתכם?
 
למעלה