נושא לדיון ../images/Emo88.gif
עולם ה א י נ ט ר נ ט
אז כל מי שקורא אותי כעת ובכלל - מרבית האנשים בעולם המודרני עושים בו שימוש רב ויומיומי - משימוש במאגרי מידע, כניסה לפורומים, צ'אטים, כתיבת בלוגים, קבלת אינפורמציה מיוחדת, משחקים, מתן עזרה נפשית וכו'...אינספור שימושים לרשת...הלא כך?.... אבל....
האם אתם חושבים כי בסופו של דבר זהו כלי הורס דווקא (למשל אם תחשבו על כיוון של פגיעה בחיים האישיים של אדם זה או אחר בעקבות כתיבה בפורומים או בגידות רבות בעקבות השימוש בנט או נזק לנוער הצעיר בהיחשפו לתכנים אלימים/סקס וכו'...)?
האם החשיפה לאינטרנט קידמה אתכם בחיים או במקום מסויים הזיקה?
האם אתם מרגישים "מכורים"? ואם כן למה/כמה זמן אתם מקדישים לנט ולאיזה צרכים? האם אתם חושבים שבזמן שאתם על המחשב יכולתם לעשות דברים מועילים יותר (תחביבים/עבודה/פגישות עם חברים ומשפחה/בילויים מחוץ לבית וכו').
האם החשיפה לאינט' הובילה אתכם להכיר חברים/ות חדשים וקרובים (מעבר לוירטואליה) ואולי אפילו ב"ז (בן/ת זוג)? אם בא לכם להתדיין בנועם - אשמח לשמוע אתכם
עולם ה א י נ ט ר נ ט