נושאים שעלו היום בתכנית "חם באוזן"

יעקבי ש

New member
נושאים שעלו היום בתכנית "חם באוזן"

שלום למאזינים ולגולשים היקרים, למי שלא שמע, להלן תקציר הנושאים שעלו היום בתכנית "חם באוזן" * מכירים את האגדה על הדייג העני ודג הזהב ? לדייג היה סיכוי לשנות את מצבו, אבל בגלל העיניים הגדולות שלו, הוא נשאר, בסופו של דבר להתגורר בבקתה שלו על החוף. ככה התנהגו גם מנהלי המלונות שלנו, בשבוע האחרון. באותו היום ששמעו את הנשיא בוש נותן אולטימטום של 48 שעות, מנהלי המלונות העלו את מחירי האירוח בחמישים אחוז ויותר. כאשר שאלו אותם "למה עליית המחירים הזו ?" החוכמולוגים שלנו היו עונים תשובה מתוך איזה קורס מזורז שהשתתפו בו: "לא העלינו מחירים, רק ביטלנו את המבצעים וההנחות..." בסוף מה יצא ? אותם תושבי איזור א' שרצו לבוא למקום בטוח, לא יכלו לעמוד בעומס הכספי ולא הזמינו מקומות בעיר. ואותם שכן הזמינו, עשו הזמנות מינימליות לשני לילות וכבר בשבת בערב הם חזרו לבתיהם ואנחנו נשארנו בלי כלום. אולי, אם במקום העלאת מחירים, העיר הייתה יוצאת בקמפיין של "אילת עם הפנים למרכז" ומורידים קצת את המחירים, היינו עכשיו יותר מלאים ואיזור בתי המלון לא היה נראה כאילו יש עוצר בעיר... * עלה לשידור מנכ"ל התאחדות המלונות, דקס ואמר שעם כל הכבוד, לא הוא קובע את מחירי המלונות. זה נכון, אבל נראה לי שדקס קצת ממעיט מערכו ואם הוא לא היה נרדם בשמירה ויוצא בקריאה לא לנצל את המשבר להעלאת מחירים, כן היו מתחשבים בו. * עלה לשידור המאזין ליאני וקרא להסיק ממה שקרה עכשיו, מסקנות לחג הפסח ולא להעלות מחירים לקראת החג. שלא נישאר עוד פעם עם הלשון בחוץ. * עלה לשידור המאזין אורי והביא נקודה מעניינת: מלונות ומסעדות מעלים מחירים לפי השינויים בביקוש. רק נהגי המוניות תקועים עם אותו מחיר גם בפסח וגם בינואר. למה לא מאפשרים להם גמישות במחירים ? * גבי קדוש דאג להשאיר את אילת מחוץ לגזירות הכלכליות. זה כאילו שהוא נותן לכל משפחה בעיר, משהו כמו אלף ש"ח בחודש, כל חודש. (אם גבי היה יוצא, נגיד לחופשה בחו"ל, היינו מוכנסים למעגל משלמי המע"מ וכוח הקנייה של כל אחד בעיר, היה יורד באלף ש"ח בממוצע) איך זה שאף אחד מאמצעי התקשורת העירוניים לא נותן לו קרדיט על זה ? רק על זה, היה מגיע לו להופיע בשער של שלושת העיתונים המקומיים !!! חוץ מזה היו עוד כמה קטנות, אך כבר אין מקום לכתוב. בנתיים שלום ולהתראות בתכנית הבאה. שלכם, "האזרח" יעקבי.
 
אני רוצה להגיב לנהג המונית ..

נו באמת , אתה באמת חושב שאם המלונות מעלים מחירים וגם המסעדות מעלות מחירים אז גם המוניות יעלו ??? למה האוטובוסים אגד מעלים מחירים כשיש קצת יותר עבודה , לא . בתי חולים מעלים תעריפים של טיפולים כשיש יותר אנשים בעיר , לא . ודרך אגב , לא כל המסעדות מעלות מחירים , לא כל בתי המלון מעלים מחירים . תאר לך מקרה שכזה .. כמו שאותו נהג מונית שכינית אותו כלכלן בפוטנציה היה לוקח על עצמו את קביעת המחיר , איזה שחיתות היתה .. כל אחד היה קובע את המחיר שמתאים לו .. כל אחד היה עושה מה שהוא רוצה . גם ככה לא כל נהגי המוניות פותחים מונה ולא פעם ולא פעמים הוכחתי לנהג מונית שסירב להפעיל מונה שהוא טעה בכמה שקלים במחיר . התושב האילתי שמרביתו משתמש במוניות .. יודע בדיוק מה המחיר .. ולתת לנהגי המוניות לקבוע את המחיר .. לא טוב ,לא לנו ולא להם . מענין , אולי גם אני אפנה למעסיק שלי שבזמנים שיש הרבה אנשים בעיר ואני עובדת יותר קשה אולי הוא גם יעלה לי את השכר .. ???!!! רעיון לא רע בכלל . ערב טוב ,
 
שרון את צודקת

אז מה אם כולם שודדים לאור היום בתקופות "החמות" , גם הנהג שלנו חברמן,לכל הדיעות וגם כלכלן בפוטנציה של קלקלן, אורי חמודי שמו, רוצה להיות שותף לחגיגת ההרס וכריתת הענף הרעוע שכולנו יחד יושבים עליו, מותר לו, לא?
 
ועכשיו על דקס ..

" אל תאשימו את המלונאים " ... זה היה משפט המחץ שלו . ברור , כמו שאמרת הוא כנראה נרדם על המשמרת ולא שם למה שקרה פה בכמה ימים האחרונים . השטות שדיבר אותו מנהל ברשת ישרוטל לגבי ביטול מבצעים היא כנראה התרוץ של כל אותם מלונות מושחתים שממש כמו בסיפור דג הזהב חשבו שמצאו מכרה זהב שיעשו הכל כדי לרוקן אותו .. אבלמה , האזרח הישראלי המצב הכלכלי "דפקו" ברז לאותם מלונאים .. הם ברחו ביום שבת .. אחרי שראו שאין כלום ולא יהיה כלום . דקס מאשים גם את חברות התעופה , שמעלות מחירים. מאשים את המצב הכלכלי .. מאשים את כולם חוץ מאת אותם מלונאים .. שאם היו חושבים קצת בחוכמה .. במקום להעלות מחירים היו מורידים וכך היו קונים להם עוד לקוחות שהיו נשארים קצת יותר זמן .... לסיום ,כתבתי בהודעה נפרדת למטה את הדעה שלי לגבי העלאת המחירים .. שזו ממש בושה להם ולנו בתור עיר שמתבססת היום בעיקרה על התירות .
 
שמישהו

יספר לי מה תפקידו של יו"ר איגוד המלונאים והחברים בו, מה מטרת הגוף הזה? מה יעודו? מי ממן גוף זה? מה עשה עד כה? איזה השלכות יש לגוף כזה על בתי המלון בעיר,על התיירות? איזה תועלת הופקה מגוף זה עד כה? ואם כן מי הנהנים?
 

pilovich shahaf

New member
הסלע האדום = התאחדות המלונות @

"כי משם תצא תורה"
 
למעלה