נוקיה 6100 מספר תמונות של המכשיר כולל השואה ל 8810 3310 ולסטארטק
S shklar1 New member 18/1/03 #3 תודה רבה../images/Emo70.gif ממש חמוד../images/Emo70.gif ../images/Emo66.gif
I ImstriX New member 18/1/03 #12 פששששש תותח!!! צלם עוד כמה ואחי.... אם אתה יכול תקליט את הצלצולים שלו ב-WAV תודה!