נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?