נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש

  • פותח הנושא amirv
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

amirv

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
 

ofert23

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
מספר פרויקטים רלוונטיים לשנת 2020
קו קהיר- עזה- יפו- חיפה- נצרת- דמשק. ובאותו אופן קהיר- ירושלים- רמאללה- רמאללה צפון. הכל כמובן ברוח סאטירית אבל עם שמץ של אמת.
 

אורי404

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
פנטזיות שלי:
- שדרוג קו דימונה עם תחנה בתוך העיר ויישור הקו. - חלופת G או G1 בקו הקיים לירושלים. - מסילה לאורך כביש 4. באיזור מחלף ראשון לציון עד גהה, שתהיה מנהרה. אחרי זה אמור להיות יותר מקום למסילה. - הארכת רכבת העמק לאיזור טבריה. - קו מעפולה לתל אביב דרך ואדי ערה. - קו רכבת לתוך העיר אשדוד. שתי אפשרויות (אולי את שתיהן): 1. שימוש בקו הקיים באיזור הנמל עם הקמת תחנת נוסעים באיזור. 2. תחנה באיזור הסיטי.
 

אורי404

New member
פנטזיות שלי:
- שדרוג קו דימונה עם תחנה בתוך העיר ויישור הקו. - חלופת G או G1 בקו הקיים לירושלים. - מסילה לאורך כביש 4. באיזור מחלף ראשון לציון עד גהה, שתהיה מנהרה. אחרי זה אמור להיות יותר מקום למסילה. - הארכת רכבת העמק לאיזור טבריה. - קו מעפולה לתל אביב דרך ואדי ערה. - קו רכבת לתוך העיר אשדוד. שתי אפשרויות (אולי את שתיהן): 1. שימוש בקו הקיים באיזור הנמל עם הקמת תחנת נוסעים באיזור. 2. תחנה באיזור הסיטי.
קו נוסף קו חיפה-נצרת וגם רכבת קלה/תחתית
קו חשוב נוסף הוא קו חיפה-נצרת. כמו כן יהיה נחמד לראות רכבת קלה/תחתית ולא רק בגוש דן ובירושלים, אלא גם באיזורים נוספים.
 

קו 415

Active member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
מסילה בבגין
עם כבר שיחברו מסילת רכבת שתחבר בין תחנת מלחה לתחנה בבנייני האומה ולהמשיך אותו לכיוון פסגת זאב ואם אפשר גם לאזור יו"ש . ועוד אפשרות זה לחבר את ירושלים לבאר שבע עם עצירה בגילה ,אפרת, אזור צומת הגוש ,קרית ארבע ,יישובי דרום חברון ובאר- שבע אבל יש את הבעיה של ההרים שקצת מסבכת את העניין לבניה ולהעביר בו רכבות
 
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
מה לעשות כשיסיימו את כל התוכנית?
להרוס הכל ולהתחיל מחדש..
 
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
לעשות רכבות שלא עוצרות
non-stop trains
 

Mar Garina

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
נשמע ממוצה מבחינת רכבת ישראל,
כלומר מה כבר אפשר להוסיף לרכבת הכבדה? אולי להגדיל את מהירויות הרכבות הישירות (לחיפה/נהריה וב"ש); למרות שאני לא מבין בזה במיוחד, ובערך 'רכבת מהירה' בויקיפדיה טוענים שבארץ אין כ"כ אפשרות או צורך להגדיל את המהירות. בכל מקרה אני מציע ביצוע כל הצבעים המתוכננים של קווי הרכבת הקלה של ת"א.
 

Kung Lao

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
תשובה
לעשות קו רכבת ישיר בין חיפה לת"א שנוסע על התוואי של כביש 2.. מבלי להכנס לבנימינה... פשוט נסיעה ישרה וחלקה שהרכבת תסע על 160 קמ"ש מהיציאה מחיפה ועד לתל אביב. ובכלל לעשות משהו עם הקו מקרית מוצקין לחוף הכרמל. אפשר למות כשהרכבת עוצרת בכל תחנה במסלול הזה. לדעתי הרכבת צריכה להתמקד יותר גם בצפון... רכבת לצפת, לק. שמונה, לטבריה... לעשות קו חיפה - ירושליים... מבלי להכנס לת"א.
 

בועז ל

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
תוכנית חומש חדשה לתיקון ליקויי תוכנית החומש
הקודמת. וזה מה שהייתי מבצע במסגרת תוכנית החומש החדשה לתיקון ליקויי הקודמת: 1. הפיכת קו המשאות של דימונה לקו נוסעים מהיר וקישור ישיר לתחנת ב"ש מרכז. 2.הקמת קו תת"ק חדש בין תחנת ההגנה לתמח"ת. 3. הקמת קו תת"ק חדש בין מלחה לתחנת בנייני האומה. 4. טילטינג בקו המשודרג לירושלים. 5.קו רכבת חדש: קרית שמונה- טבריה-ת"א. 6.הוספת תחנות רכבת בכל מרכזי הערים בהן זה ניתן.
 

אורי404

New member
תוכנית חומש חדשה לתיקון ליקויי תוכנית החומש
הקודמת. וזה מה שהייתי מבצע במסגרת תוכנית החומש החדשה לתיקון ליקויי הקודמת: 1. הפיכת קו המשאות של דימונה לקו נוסעים מהיר וקישור ישיר לתחנת ב"ש מרכז. 2.הקמת קו תת"ק חדש בין תחנת ההגנה לתמח"ת. 3. הקמת קו תת"ק חדש בין מלחה לתחנת בנייני האומה. 4. טילטינג בקו המשודרג לירושלים. 5.קו רכבת חדש: קרית שמונה- טבריה-ת"א. 6.הוספת תחנות רכבת בכל מרכזי הערים בהן זה ניתן.
מה תת"ק? הערה נוספת:
- בקשר לסעיף 2 - אני מקווה, שעד שתהיה התכנית החלומית הזו של רכבות, לא תהיה קיימת תמח"ת או שלכל הפחות היא תהיה מצומצמת בהשוואה להיום.
 

בועז ל

New member
מה תת"ק? הערה נוספת:
- בקשר לסעיף 2 - אני מקווה, שעד שתהיה התכנית החלומית הזו של רכבות, לא תהיה קיימת תמח"ת או שלכל הפחות היא תהיה מצומצמת בהשוואה להיום.
אורי יקירי, אם לא תהיה תמח"ת על מה נתלונן?
התמח"ת היא נכס פולקלוריסטי מן המעלה הראשונה. שאל את ידידנו רמי שנמנה על כת מעריצי התמח"ת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה