נוסעים לאי השכן, טיפים יתקבלו בברכה

  • פותח הנושא GiDo
  • פורסם בתאריך

GiDo

New member
נוסעים לאי השכן, טיפים יתקבלו בברכה

אני ואשתי בשנות העשרים לחיינו, נוסעים לקפריסין בחול המועד. בחרנו ביעד זה משום שמזג האויר שם מאוד נוח בתקופה זו. אשמח לקבל המלצות על מקומות לתיור ובילוי, אנחנו פתוחים לכל רעיון. תודה...
 
באיה נאפה

חיי הלילה הם פשוט...... 10!!! כשאתם מסתובבים במרכז, אתם פשוט עוברים מפאב לפאב למועדון ריקודים. מומלץ בחום: "BEDROCK" (קריוקי פאב בסגנון הפלינטסטונס) בקשר לטיולים: האי קטן, ואפשר להספיק את כולו בשבוע אחד. אני עשיתי את זה בפסח שעבר. האי לא מרשים במיוחד והכול שם ממש יקר, כך שמומלץ לתכנן הרבה בטן-גב במשך היום ולילות ארוכים של בילויים. מתנצלת מראש בפני מי שלא מסכים.. HAVE FUN!!!
 

אלדד(מ)

New member
כמה ימים? מוכנים לשכור רכב?

(הנהיגה בצד שמאל). מוזמן מלון אחד או יותר והיכן? התשובות יעזרו לייעץ לגבי מסלול טיול. מצרף מס´ לינקים כהתחלה.
 

GiDo

New member
תודה רבה על התגובות... ועוד

ראשית כל תודה חמה על התגובות וההמלצות, אני שומר אותן קרוב אלי לשעת הבנסיעה :) באשר לשכירת רכב אני מעדיף שלא לעשות זאת מהסיבה שצויינה כאן (מבלבל מדי..). מלון כבר מוזמן בלימסול - שהייה בת ארבעה לילות וחמישה ימים מלאים (הגעה בבוקר היום הראשון, חזרה בלילה היום החמישי). מסלולים יתקבלו ברכה, אם כי מפאת קוצר הזמן קשה להאמין שנספיק הכל... על מה לא כדאי לוותר? פאפוס? איה נאפה ? ניקוסיה - העיר היחידה בעולם שעדיין חצויה לשניים? באשר לאיה נאפה, מקבל את ההמלצה בחום אם כי חוששתני כי מזג האוויר בעונה קריר מדי ולא יהיו שם תיירים רבים ומשום כך מקומות רבים עדיין יהיו סגורים או ריקים... אשמח לשמוע המלצות נוספות, תודה מקרב לב
 

בית למד

New member
קחו רכב

קפריסין נורא משעממת בלי רכב. אנחנו היינו בתחילת פברואר ושכרנו רכב ארבע על ארבע - היה מצויין. הדרכים בקפריסין נורא יפות, ומשולטות להפליא. בכל צומת הכי קטנה יש הכוונה מאד ברורה באנגלית, אי אפשר לטעות. אם יש רכב, מומלץ לעשות יום אחד טיול להרי הטרודוס: הדרך יפה מאד, רצופה בכפרים קטנים שבנויים על צלע ההר, וכשאנחנו היינו בפיסגה היה שלג (לא לדאוג, לא קר נורא) והיה כיף לשחק קצת בשלג. אופציה נוספת: לנסוע מלימסול לפאפוס, לא דרך האוטוסטרדה אלא בכביש היותר קטן שמקביל לאוטוסרדה ונוסע ממש על הים. לרדת ל"פורטו די רומיו", המקום שבו לפי האגדה נולדה ונוס (עלתה מהים) - זה מסומן במפה ויש שילוט ברור. המפרץ מקסים. גם הדרך שבין פאפוס לכיוון פוליס (צפונה), זו שהולכת ממש על הים - מקסימה, ומלאה מפרצונים יפיפיים, אבל צריך רכב 4X4. פאפוס עצמה משעממת - אפשר לוותר. טיול נעים!
 

אורניהו

New member
אני ממליץ..

אני מבין שהצעירים נוסעים לצד של אייה נאפה ואילו המבוגרים יותר מגיעים לפאפוס,כאן ישנם הרבה אתרי טיול והנוף יותר מגוון.אני ממליץ על טיול לסביבת פוליס,ישנה עיירה קטנה בשם לאטסי-ראה במפה .אתם ממשיכים יותר מערבה עד שתגיעו למעיינות אפרודיטה.הנוף מכאן יפה.ליד חוף הרחצה בלאטסי,מסעדות דגים טובות.כל סביבת פוליס נהדרת.
 

nikit1

New member
טיולים בקפריסין

כבר הוצעו פה אתרי הבילוי המפורסמים של קפריסין. אם מעניין אתכם גם קצת טבע אני ממליצה בחום לשכור רכב ולהגיע לחצי האי אקאמאס אליו לא ניתן להגיע בשום דרך אחרת (רק 4X4)- נופים בתוליים עם חול לבן, סלע אפרודיטה- פשוט מדהים. ובנוסף- הרי הטרודוס, פשוט שוויץ הקטנה. שם יש הרבה כפרים קסומים עם בתים בסגנון קולוניאלי,מאד רומנטי- אוויר הרים צלול ונוף משגע. ואם רוצים אפשר לשכור שם אופניים ולטייל בסביבה או סתם לעשות טיול רגלי או אפילו ברכב, התשתית של שבילי ההליכה והאופניים מפותחת שם מאד. בכל מקרה- תהנו!
 

GiDo

New member
ודה לכולם, אם כי "הבהלתם" אותי

מהתגובות שלכם מצטייר אי די יקר ומשעמם ... אני מקווה שזה לא בדיוק כך. תודה רבה לכם...
 

GiDo

New member
תודה לכולם, אם כי "הבהלתם" אותי

מהתגובות שלכם מצטייר אי די יקר ומשעמם ... אני מקווה שזה לא בדיוק כך. תודה רבה לכם...
 
למעלה