נולי עומר כותבת על הומואים מוחצנים

טל קר

New member
מה זו האגוצנטריות הזו?

הן צריכות לדבר אחת עם השניה בשפה שיהיה להן נוח לתקשר, לא בשפה שיהיה לך נוח להבין, כי הן מתקשרות ביניהן, לא איתך. מאיפה הדרישה שכולם צריכים להתאים עצמם אליך, עד שאפילו שיחות שבכלל לא מיועדות אליך ישנה ציפיה שיותאמו אליך?
 
אחד יקר

בין הדברים שלי לבין דחיה מטרנסקסואלים אין קשר, כך שלכנות אותי טרנסופוב. להחזיר אותי אחורה נראה לי מיותר (למרות שבגיל 15 שקלתי 57 ק"ג...אך היו זמנים יפים..). אני האחרון שצריך להתחנך, דווקא כמי שמגיע ממקום של עשיה בתוך הקהילה (ארגון הנוער) ועשיה למען הקהילה (חוש"ן, תוכנית הבוקר, גייM) אני חושב שכן יש לי את הזכות והיכולת לבוא ולהעמיד דברים שמפריעים לי כי אני רואה את שני הצדדים של המתרס.
 

ANGEL N

New member
הומואים וזהות מגדרית...

כרגע, לפחות למיטב ידעתי, יש שתי זהויות מגדריות - נשי וגברי. ההסבר שלך נכון לגבי טרנסקסואלים שמרגישים שנולדו בגוף הלא נכון. הומואים לא מרגישים ככה. הומואים הם גברים שאין להם בעיה עם המגדר שלהם, אבל הם אוהבים גברים.
 

ItsikH

Member
מה זאת "בעיה עם המגדר"? לא הבנתי. האם לגבר סטרייט שמקנא בנשים על היכולת ללדת יש בעיה עם המגדר שלו? כל הרעיון שעומד מאחורי החופש לבחור הוא שאדם ששלם עם עצמו ואוהב את עצמו כמות שהוא - אין לו בעיה, לא עם המגדר ולא עם הנטיה/העדפה מינית שלו וכו'.
 

ItsikH

Member
למה גבר סטרייט שמקנא בנשים וכו'? מה שנקרא "כמה מטובי חבריי". למרבה הצער, כשלחברה יש בעיה היא לא פעם מתורגמת לבעיה עבור הפרט.
 

ANGEL N

New member
חוזר בי, אתה צודק...

עשיתי כאן בלבול בין מין לבין מגדר. לא כל אדם ששלם עם המין שלו (זכר נקבה) מחוייב לפעול לפי ההתנהגות הצפויה ממינו (כלומר מגדרו) .ובמילים פשוטות יותר קיימים זכרים שעל אף שהם שלמים עם המין שלהם, עדיין ירצו לאמץ מגדר נשי. אתה טוען שחלק מהמגדר הוא גם השפה. אני נוטה לחשוב שמגדר הוא יותר צורך התנהגות ודרך התנהגות, אבל נראה לי שהכללת השפה בתוך מגדר אפשרית. ואגב, אני חושב שגם אתה מבלבל במונחים השונים. ולא, אני לא חושב שלגבר שנמשך לגבר יש "בעייה", כפי שאתה מכנה (אותי לא תשמע בחיים משתמש במילה הזו בהקשר הזה), מגדרית, לאותו בחור יש נטייה מינית שונה, לא מגדר שונה. יש שלושה מושגים שונים בהקשר שלנו: מין, נטייה מינית ומגדר. מין - נקבע לפי איברי הגוף שלך - זכר או נקבה. נטייה מינית - נקבע לפי מי שאתה נמשך אליו - הומו, סטרייט, דו. מגדר - ההתנהגות שלך - נשי/גברי.
 

ANGEL N

New member
אני גבר גבר, רק שאני נמשך לגברים

תשמע, אני לא מקבל את הדברים שלך. לא כל הומו מאמץ מגדר נשי, ויש לא מעט (ולדעתי זה הרוב) הומואים שהמגדר שלהם הוא גברי. אני בהחלט מאותם הגברים שיגידו לך שההבדל היחידי ביני לבין סטרייטים בא לידי ביטוי במשיכה המינית שלי ותו לא. אל תכפה עלי דברים שאולי נכונים לגביך, כפי שאני לא כופה עליך דברים שנכונים לגבי. ואכן לטרנסקסואל אין בעיה מגדרית אלא בעיה מינית. כלומר אין לו בעיה עם המגדר שלו, הוא מתנהג בהתאם למגדר שלו (רק שזה לא המגדר הצפוי ממנו), אלא בעיה עם איברי המין שהוא נולד איתם. ועל כן הטרנסים דואגים להסתיר את איברי המין שלהם או לעבור ניתוח לשינוי מין. אתה חייב להבין שנטייה מינית איננה בגדר מגדר. בהחלט יכול להיות הומו שיאמץ מגדר נשי, אבל יש גם הומואים שאימצו מגדר גברי - תחייה עם זה!
 

ItsikH

Member
ישנה אכן הגישה, שגבר במובן המלא של המילה הוא בהכרח סטרייט, כלומר המשיכה לנשים היא חלק בלתי נפרד מהגדרת הגבריות. הייתי אומר אפילו - יותר מאפיינת גבריות מכל דימוי גברי אחר (כמו כדורגל, מכוניות, ואינפנטיליות מביכה למשל). בכלל, השאלה הנדושה עד כדי זרא - מה מבין מאפייני הגבריות והנשיות הם תלויי חברה ותרבות, כלומר חינוך, ומה "באמת" מולד. וגם - למה החרדה הזו מהאיום על הגבריות, הרבה יותר מהחרדה המקבילה לגבי הנשיות (אני חושב שהיכולת ללדת, על כל המשתמע מכך, מעניקה בטחון מסוים שאולי חסר לגברים). אבל אלו שאלות שנטחנו עד דק.
 

טל קר

New member
לפעמים צריך לדעת מספיק כדי לדעת

מה איננו יודעים. שום רקורד של עשיה איננו מחפה על התיחסות כזו.
 

יאני3

New member
הגדרות מבלבלות

אני קורא את השרשור וחושב על בן זוג של חברה טובה שלאחרונה החל בתהליך שינוי מין, הבחור סטרייט ונמשך לנשים, עד לפני הגילוי לאף אחד לא היה מושג על הסבל שהוא עבר עד כה. בתום התהליך הוא יהיה טראנסקסואלית לסבית וסליחה אם אני טועה בהמשגה.האם זו לא הוכחה שנטייה מינית, מגדר וזהות מינית באים בוריאציות שונות והנסיונות הכושלים לקטלג, לפי צבע, גודל וצורה הם רק עניין של בירוקרטיה?
 

טל קר

New member
שנה את מיטב ידיעתך

זהויות מגדריות יש הרבה יותר משתיים, וטרנסג'נדרים זה לא רק טרנסקסואלים.
 
נולי עומר כותבת על הומואים מוחצנים

כאן ותוכלו למצוא גם תגובות של שניים מחברי הפורום: ארז1970 ואנוכי, הבוהן הגדולה :)
 

ANGEL N

New member
אני מצטער...

אני לא הכי בקיא בעולם המושגים בהקשר של טרנסג'נדרים וטרנסקסואלים. לגבי הזהויות המגדריות - אנא העשירי את הידע שלי ואמרי לי על זהויות מגדריות חדשות. נכון שלא כל אדם שמאמץ זהות מגדרית יהיה 100% גברי ויהיו לו פה ושם גם תכונות שאנו נוטים לקטלג עם מגדר נשי, אבל למיטב ידעתי כל הזהויות נאות בין הגברי לנשי ואין עוד מגדר שלישי, אלא מגדרים בין לבין. ושוב, אם את מכירה עוד מגדר, שתפי אותי בבקשה.
 

ANGEL N

New member
אופס...

נאות=נעות והמשפט "נכון שלא כל אדם שמאמץ זהות מגדרית יהיה 100% גברי ויהיו לו פה ושם גם תכונות שאנו נוטים לקטלג עם מגדר נשי" אמור להיות: נכון שלא כל אדם שמאמץ זהות מגדרית גברית יהיה 100% גברי ויהיו לו פה ושם גם תכונות שאנו נוטים לקטלג עם מגדר נשי
 

ANGEL N

New member
בהחלט...

אבל מצד שני, הדוגמא שנתת היא בדיוק הדוגמא שמבהירה למה כן צריך לעשות הבחנה בין "נטייה מינית" לבין "מגדר".
 

טל קר

New member
../images/Emo99.gif הומואים מוחצנים

הטור של נולי עומר אשתדל להגיב יותר מחר
 
למעלה