Kiapicanto1000
Active member
פיקנטו ידני מנוע 1L שעובד קשה. נסיעה גם בפקקים בעליות ארוכות של הרי המרכז, וגם נהיגה מהירה מחוץ לעיר. המנוע מוסב לגפ"מ וכעת בעונה החמה עובר לגז אחרי כ3-5 שניות מההתנעה "הקרה" בבוקר...
כל יום נהיגה בממוצע 100-150ק"מ.
לא מוצא להיכן נעלמים מי הקירור. אחרי יומיים נסיעה שמילאתי הרדיאטור לטופ והמיכל עיבוי עד הF. אני מוצא שהרמה כבר ירדה ומצרף תמונה. זה לא ירד הרבה אבל ירד. לפני כשבוע כשאיתרתי הבעייה לא היה כלום במיכל העיבוי וגם ברדיאטור היה חסר.
חיברתי הobd ובדקתי טמפ' מי קירור והטווח בין 80-91. הוונטה עובדת כרגיל: בדקתי ונדלק ונכבה
השמן לא נראה לי "טחינה".
הרכב מרגיש לי כרגיל.
בדקתי מתחת לרכב ולא מוצא סימני נזילה וגם לא בצינורות...
פעם באופנוע היה סדק ברדיאטור ופירקתי וריתכתי האלומיניום אבל באופנוע ראו הרדיאטור כולו בקלות ובפיקנטו רובו מוסתר...
כחלק מהתקנת הגז גיליתי שפיצלו לצנרת חדשה שלוקחת מי קירור לצנן מערכת הגז מעט לפני מזרקי הגז אבל העברתי יד שם ולא נראה לי רטיבות...
אני מתחיל לחשוש מהבלוק הצילינדרי של המנוע?
מה עוד כדאי לעשות...
כל יום נהיגה בממוצע 100-150ק"מ.
לא מוצא להיכן נעלמים מי הקירור. אחרי יומיים נסיעה שמילאתי הרדיאטור לטופ והמיכל עיבוי עד הF. אני מוצא שהרמה כבר ירדה ומצרף תמונה. זה לא ירד הרבה אבל ירד. לפני כשבוע כשאיתרתי הבעייה לא היה כלום במיכל העיבוי וגם ברדיאטור היה חסר.
חיברתי הobd ובדקתי טמפ' מי קירור והטווח בין 80-91. הוונטה עובדת כרגיל: בדקתי ונדלק ונכבה
השמן לא נראה לי "טחינה".
הרכב מרגיש לי כרגיל.
בדקתי מתחת לרכב ולא מוצא סימני נזילה וגם לא בצינורות...
פעם באופנוע היה סדק ברדיאטור ופירקתי וריתכתי האלומיניום אבל באופנוע ראו הרדיאטור כולו בקלות ובפיקנטו רובו מוסתר...
כחלק מהתקנת הגז גיליתי שפיצלו לצנרת חדשה שלוקחת מי קירור לצנן מערכת הגז מעט לפני מזרקי הגז אבל העברתי יד שם ולא נראה לי רטיבות...
אני מתחיל לחשוש מהבלוק הצילינדרי של המנוע?
מה עוד כדאי לעשות...
נערך לאחרונה ב: