נוו קבענו שניכנס לצ'אט....
ס סימית12 New member 24/4/04 #7 כל מי שרוצה לדבר שיכנס../images/Emo110.gif...... לצ'אט ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ח חנושית היחידה New member 24/4/04 #9 אופסי שכחתי לרשום את האמשך אז ככה. ניתן לכם עצה קטנה תחשבו לפני שאתם רושמים משהו שהוא יכול לפגוע.