נואש לשותף !

ToMmY27

New member
נואש לשותף !

התמזל מזלי והעבודה אישרה לי לצאת לחופשה בת שבועיים בתאריכים יחסית גמישים (העדפה לסוף נובמבר)
ואני נואש לטוס לחול כדי לקנות לטייל לנוח להסתובב לראות להריח פשוט לעשות את זה בגדול ..
את אירופה כבר מזמן מיציתי ובא לי לטוס ליעד חדש ואני מחפש שותף שיוכל להצטרף אליי..
חיפשתי פורומים שנוגעים לחיפוש שותפים אבל זה לא מתעדכן ונראה מיושן .. אז מעדיף לנסות את מזלי..

אז אם יש פה חברה צעירים עם ראש טוב שמעוניינים להצטרף אליי לחופשה בת שבועיים אשמח לקבל מכם הודעה :)

המשך יום נעים
 

jeshu

New member
למה לא פשוט לסוע לבד?
מה כבר יהיה הייתרוןם הגדול בנסיעה עם אדם זר?

לאן אתה רוצה ליסוע?
 

jeshu

New member
מה אתה מחפש? מה אתה רוצה לראות?
זה לא קשה למצוא יעד ולשבועיים, אין מה לטרוח עם שותף.
 
למעלה