נואשתי...

יש דברים שבאים עם הגיל

מי שחושב שאין לו לאן לגדול ולהתפתח עם הזמן וכבר עכשיו הוא נמצא בשיאו, טועה. אם הוא צודק, מדוע שלא יפרוש בשיא כבר עכשיו? (זה לא מעבר לכביש, אלא במורד הרחוב).
 

panters

New member
הא חלילה יש עוד המון

לאן לגדול ולהתפתח מי כמוני יודע אני סתם צחקתי אני אולי בן 26 אבל איפשהו מנטלית נתקעתי בגיל 15 אולי לפני (כמובן שאני לא רואה את זה אבל כולם אומרים) העניין הוא שעם זה שאני תקוע שם, עברתי לא מעט ב10 שנים האחרונות שקשורים לעובדה הכוללת של התבגרות, סיום לימודים, צבא, אוניברסיטה והתמודדות עם מה שנקרא "החיים האמיתיים" שהם מעבר למה שמישהו עד גיל 18 יכול בדכ לעבור בארץ או בעולם
 

panters

New member
הא כן חשוב לציין

שאני לא פוסל על הסף אנשים צעירים יותר אבל בשביל ש"ילד" שכזה יצטרף לקבוצה שלי הוא צריך באמת להראות בגרות גם מבחינה מנטלית וגם מבחינות אחרות (במשחקים שלי בכז יש דברים שלא ככך מתאימים לילדים...
(<- מסמיק)
 

Hammerfall

New member
מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן

הייתי עסוקה מאוד השבוע. יש לי תשובה בשביל אלו המעוניינים לדעת מדוע בחרתי דווקא להציב את סף הגיל ב18: ובכן אני בת 19 והשחקנים שהצלחתי לגרד עד כה הם בני 21 ומעלה וכמו שאמרו לפני יש מעט בעיה עם עניין המנטליות של אנשים מתחת לגיל זה, אולי הם יזכו לזלזול מצד הבוגרים, אולי הבוגרים לא ירצו בחברתם של צעירים מהם ואולי הבוגרים ירגישו לא בנוח בחברתם של אילה הנחשבים ל"קטינים" בעיני החוק, השחקנים שכן השגתי הביעו נכונות לשחק עם בני גילם ומעלה ולא ומטה. בכל מקרה קבוצה שהיא יותר הומוגנית מבחינת גילאי השחקנים גם מתפקדת יותר טוב (מניסיון), אני חושבת שהצעירים לא ימצאו את מקומם בחברת אנשים בהפרש גילאים כה ניכר מהם וכמובן שיש את עיניין יכולת ההגעה, שצעירים זקוקים לאישור ההורים וכדומה. אני לא רוצה לזלזל ביכולת ובכישרון של הצעירים אבל אני יכולה להגיד שמפאת גילם גם הניסיון משחק שלהם דל יותר. בכל מקרה אני מתנצלת אם פגעתי ברגשותיו של מישהו זו לא הייתה הכוונה, הכוונה היחידה היא למצוא קבוצה טובה שתתאים לי ואני אמצא את המקום שלי בה ואפשר אפילו לקוות שליותר מ5 מפגשים.
 

shadowfax

New member
לא רק את מחפשת קבוצה

שתחזיק... אני בעיקרון חושב על להרים קבוצה באיזור רחובות אך לא מו"ד אלא WARHAMMER
 

gambakupu

New member
home at last

מאיר, אני רוצה לנסות לשחק. אם יוצא משהו, דבר איתי בבקשה. 054-3005818. תודה.
 
אני מעוניין!

אני מראש העין ואני טוב כשה"מ, אבל יש לי בעיה קטנטונת של גיל קטן (12), אבל למרות הגיל אני ממש מנוסה בנושא.
 

Lion_Heart

Well-known member
../images/Emo79.gif שורק בתמימות אין קץ ../images/Emo79.gif

אין תגובה...
 

the runaway

New member
ואם מישהו רוצה לשחק בגילאי 12-15

בת"א? אולי אני אצליח להפיק תועלת מהשרשור הזה?
 
למעלה