מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן
הייתי עסוקה מאוד השבוע. יש לי תשובה בשביל אלו המעוניינים לדעת מדוע בחרתי דווקא להציב את סף הגיל ב18: ובכן אני בת 19 והשחקנים שהצלחתי לגרד עד כה הם בני 21 ומעלה וכמו שאמרו לפני יש מעט בעיה עם עניין המנטליות של אנשים מתחת לגיל זה, אולי הם יזכו לזלזול מצד הבוגרים, אולי הבוגרים לא ירצו בחברתם של צעירים מהם ואולי הבוגרים ירגישו לא בנוח בחברתם של אילה הנחשבים ל"קטינים" בעיני החוק, השחקנים שכן השגתי הביעו נכונות לשחק עם בני גילם ומעלה ולא ומטה. בכל מקרה קבוצה שהיא יותר הומוגנית מבחינת גילאי השחקנים גם מתפקדת יותר טוב (מניסיון), אני חושבת שהצעירים לא ימצאו את מקומם בחברת אנשים בהפרש גילאים כה ניכר מהם וכמובן שיש את עיניין יכולת ההגעה, שצעירים זקוקים לאישור ההורים וכדומה. אני לא רוצה לזלזל ביכולת ובכישרון של הצעירים אבל אני יכולה להגיד שמפאת גילם גם הניסיון משחק שלהם דל יותר. בכל מקרה אני מתנצלת אם פגעתי ברגשותיו של מישהו זו לא הייתה הכוונה, הכוונה היחידה היא למצוא קבוצה טובה שתתאים לי ואני אמצא את המקום שלי בה ואפשר אפילו לקוות שליותר מ5 מפגשים.