Hammerfall
New member
נואשתי...
כן, אני יודעת שעבר כבר זמן לא מועט בו לא הייתי כאן ואני מקווה שלא כולם שכחו ממני, אולי הצליחו רק קצת להדחיק אבל לא עד הסוף. בכל מקרה אני מורידה את הכובע, כשלתי! לאילה מכם שלא יודעים: אני החלטתי שהפעם אני לא מקימה עוד קבוצה שנידונה לכישלון מההתחלה. לי פשוט נמאס להקים קבוצה, לארגן אנשים ואז הכל נגמר כפי שהתחיל. הפעם רציתי לחכות עד שהקבוצה המוכנה תגיע אלי (מה, מותר לי לחלום) בקיצור הימים הפכו לשבועות והשבועות הפכו לחודשים וכלום לא קרה חוץ מזה שהגעגוע שלי למשחק גבר וגבר. אני יוצאת פה בקריאה נואשת: אנא, אם כמהים אתם לקבוצה כמוני, אם אתם שחקנים שבאמת מעוניינים לשחק ולא רק פעם או פעמיים, אם אתם רוצים לשחק 3.5 בתור שחקן או שה"מ, באזור המרכז, בבקשה בבקשה תהיו רציניים, קחו יוזמה ופנו אלי. מחכה לכם...
כן, אני יודעת שעבר כבר זמן לא מועט בו לא הייתי כאן ואני מקווה שלא כולם שכחו ממני, אולי הצליחו רק קצת להדחיק אבל לא עד הסוף. בכל מקרה אני מורידה את הכובע, כשלתי! לאילה מכם שלא יודעים: אני החלטתי שהפעם אני לא מקימה עוד קבוצה שנידונה לכישלון מההתחלה. לי פשוט נמאס להקים קבוצה, לארגן אנשים ואז הכל נגמר כפי שהתחיל. הפעם רציתי לחכות עד שהקבוצה המוכנה תגיע אלי (מה, מותר לי לחלום) בקיצור הימים הפכו לשבועות והשבועות הפכו לחודשים וכלום לא קרה חוץ מזה שהגעגוע שלי למשחק גבר וגבר. אני יוצאת פה בקריאה נואשת: אנא, אם כמהים אתם לקבוצה כמוני, אם אתם שחקנים שבאמת מעוניינים לשחק ולא רק פעם או פעמיים, אם אתם רוצים לשחק 3.5 בתור שחקן או שה"מ, באזור המרכז, בבקשה בבקשה תהיו רציניים, קחו יוזמה ופנו אלי. מחכה לכם...