נואטי????חזרתי מהאוכל..

sahr12

New member
נואטי????חזרתי מהאוכל..

והיום תורך לכתוב..***הכל דיבורים*** ליום שני..חחחחח בבקשה..המיקרופון לרשותך..בהצלחה.
 

noati

New member
../images/Emo9.gif אמנם לא ....

ילדה קטנה
אבל קצת נבוכה מהנושא
חוץ מזה שחייבת ללכת לילדודס ולעבודה אז בערב..... מבטיחה....
לאזור אומץ ו.....דיבורים דיבורים
צהריים נפלאים לך סער
(זכרתי...
)
 

yafit75

New member
פעם זה היה,,

"הכל מעשים" היום,, קוראים לזה "הכל דיבורים" סער,,,עלינו אתה עושה את הפוזות האלה,,???
 

sahr12

New member
אבל זה הורס תרצף...זה אמור

להיות כל צהריים......חחחחחחח גם לך צהרא טבא...
 
למעלה