נהפך לאבל מחולנו

נהפך לאבל מחולנו

הכוס נשברת, לירושלים - מזכרת, ופרצו ריקודי השמחה... וקרן של אור, כמו מתוך חלום אוספת אליה ומנקזת בתוכה שמחה ואחוה... דמעות התרגשות, נשיקות חיבוקים, יום אחד ויחיד הוא לנצח נצחים... ולפתע... קריסה, איום ונורא, האדמה כמו פוערת את פיה, הכל נזרק, נוזל ונשאב, למטה... למטה... כאן רגל, שם יד כתף אל כתף חבוקים... הרוגים... כיצד נהפך לאבל מחולנו? כיצד הושבתה השמחה? כוסות נשברו, צלחות התנפצו, שולחנות, כסאות וקירות... רק נרות מועטים נשארו לדלוק בחשכת הליל נרות נשמה... רק שבוע עבר ושלושים וארבע שנה מאז נפרצו חומות העיר מאז נכבשה... ובמחזה איום, נפרצו התקרות נפרצו הקירות השמחה כבתה... דמעות פחד ואימה עת נגלו המראות הקשים מתים כשהם חבוקים אב ובנו אם ובתה... אנה נלך? במה נפשפש? איזו גזרה... איזו גזרה... אוהב ישראל - ג` סיון התשס``א תהא שנת סוף אנחה
 

שלכת...

New member
הזלתי דמעות

וואו, זה פשוט מרגש! אין לי מילים.. רק דמעות אנשים שהולכים לחתונה ואינם יודעים שזהו יומם האחרון.. אגב, אתם יודעים שהחתן והכלה לא נפגעו??? רק ניסים...
 

מיקי*

New member
ורק תפלה נישא

שתזכה לחבר שירים מרגשים ויפים רק לאירועים שמחים. תהא נשמתם של כל ההרוגים צרורה בצרור החיים עם כל נשמות ישראל אמן
 

Mr Coffee

New member
כשמו כן הוא

אוהב ישראל תמשיך בדרך שלך זה מחמם את הלב וידוע שדברים חמים מתמזגים יותר טוב ומתוך ששמחה נהפכה לעצבות יום חלום לחלום בלהות הכל משמיים והקב``ה עכשיו מזיל דמעה כי הרי את בניו הוא אוסף אליו כדי שיהיו קרובים כדי להציל אותם מהעולם הזה אשריהם שהלכו כשהם שרויים במצוות שימוח חתן וכלה והרי 5 קולות נאמרו במצווה זו ועכשיו נוסף קול ההתנפצויות לא עלינו ;-ׁ
 

zipihersko

New member
אסון פשוט אסון, אין מה לומר,

כבר ממש אין לי מה לומר, רק אתמול אני וחברה שלי החלטנו שאנחנו עושות לנו יום שמח, יום שמחה, יום שלא ניתן לשום דבר להעציב אותנו, ורק לחייך כל היום אם הייתי עושה את היום שמח הזה אתמול, הייתי יכולה לשמוח? הייתי יכולה לעשות ששום דבר לא יעציב אותי? בזמן שאני שומעת על אסון נורא, אסון כבד, אסון שנראה לי כמו חלום זה לא הגיוני, לא עולה לי על הדעת, שכל כך הרבה אנשים פצועים, כל כך הרבה חללים? מה זה? אלוהים מה זה? למה אני צריכה להיות בעולם כזה? בארץ כזאת? אני לא יודעת מה להגיד, זה פשוט לא עולה לי על הדעת, כזה אסון נוראי החלמה מהירה לכל הפצועים היקרים שלנו, ואני יחד אם המשפחות של החללים. רק שיהיה טוב, זה כל מה שאני מבקשת לימונית
 

zipihersko

New member
מה הולך פה?????????????????????????

מה הולך במדינה שלנו? מה זה? אני יושבת לי פה במחשב, הטלויזיה דלוקה, ואני שומעת את השמות של ההרוגים , אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי. לא מספיק שקרה לנו אסון נוראי אתמול, ערבי ימח שמו וזיכרו צריך להרוס לנו עוד יותר את החיים??? מה הולך פה? אלוהים תענה לי? למה אנשים צריכים להיוולד אם הם צריכים למות ככה סתם באמצע תקופת החיים שלהם? תחזיקו מעמד, אני איתכם, כולנו צריכים להתאחד, אני רוצה לעשות משהו, שיעזור לפצועים, אני חייבת לתרום דם אעשה הכל, אבל שיהיה טוב,מה בסך הכל ביקשתי? ביקשתי לקום מהחלום הזוועתי הזה, כן אני בחלום, כי דבר כזה לא הגיוני לא עולה לי בדעת שיכול לקרות. החלמה מהירה לפצועים,אני איתכם, לא מפסיקה להיות אתכם.
 
שמע צעקתנו יודע תעלומות

``שועתנו קבל, ושמע צעקתנו, יודע תעלומות`` פירוש שטחי של משפט זה, המרמז בר``ת אחד משמותיו של הקב``ה,הוא שאנו מבקשים מה` שישמע את צעקתנו ויקבל את שועתנו, אך בו בזמן אנחנו מודעים לכך שרק הוא ``יודע תעלומות`` - גם אם הבקשה לא מתמלאת ולכאורה לבנו נמלא בטרוניה ח``ו, עלינו לזכור כי ה` יודע תעלומות - ה` יודע חשבונות (וכפי שאומרים ``חשבונות שמיים``), וה` הוא גם היחיד היודע מדוע לא יתקבלו בקשות מסוימות ואחרות כן ישמעו לפניו. לכן, גם עם האסון הנורא והמחריד הזה שבו קיפחו חייהם 23 אנשים ז``ל, ומאות נפצעו עלינו לזכור כי לא בידנו הוא ``חשבונות השמיים`` וה`, יודע תעלומות, ודאי שמע צעקתנו, ודאי קיבל שועתנו, והיא תועיל בזמן אחר במצב אחר (ואולי כבר הועילה לעילוי נשמתם של ההרוגים, ויבל``א לרפואת הפצועים) ואם נשים לב כי ביום האסון הנורא ספרנו לעומר 47 ימים לעומר שהם ע``פ הקבלה במילת ``צעקתנו`` של הפסוק הנ``ל... נתפלל שה` שמע אותנו, שמע את קריאת התהילים הקדושה שלכם, וישלח לנו מאור עיניים להבין ולהשכיל מידותיו וחשבונותיו. בהערכה רבה אוהב ישראל
 

אפרת...!

New member
כ``כ עצוב, עד שקשה לחשוב ש...

עכשיו האסונות קורים לנו...-בגללנו!!! עכשיו אלו לא הערבים שיורים עלינו, או מפגיזים אותנו, או מפגעים ורוצחים... עכשיו אנחנו מתאבדים!!! וגם ככה מצבנו קשה מאוד, אז אנשים מרשים לעצמם להתרשל!!! -אז בטח שהערבים ינצלו את זה ויעשו פיגועים... אבל שוב אנחנו לא לומדים לקח, אלא רומסים אנשים במשחקי כדורגל!!! חברה- זה רק ספורט! יש לנו מספיק צרות! עכשיו צריך להתאחד, אבל לא ככה. בתקוה לעתיד טוב יותר, ובאופטימיות רבה- אפרת.
 
כדורגל - לירות לעצמנו ברגל

מרוב רגשות תסכול על הירידה של עם ישראל, נכנסתי לפורום ``כדורגל`` של מעריב, והשארתי להם שם הודעה בוטה מה אני חושב עליהם. ובאמת - עם ישראל כשהם עולים עולים עד הכוכבים וכשהם יורדים - יורדים עד עפר. לצערנו אנו היום במגמת צניחה לעפר, נרמסים, מושפלים, מעונים בכל הגזרות ובכל שטחי החיים. אבל למה להביא את זה על עצמנו ממש בידיים? אם בפיגוע לכאורה אין זה בידנו, אם באולם ורסאי לא היה זה בידי החוגגים להינצל, אבל האירוע במגרש הספורט - האם הוא היה כל כך הכרחי, ובפרט שמידת הדין מתוחה על העם אחרי האסונות הגדולים של השבוע??? וכי לא מוטב היה אם ממשלת ישראל הייתה מכריזה על שבוע אבל לאומי אחרי האסון הנורא, נורא שקרה במקום לחגוג ``אליפות`` מדומה??? מצפה לתגובה אוהב ישראל
 
``אשרייך``מכוון לשיר שכתבת, ולא.....

לתוכן ההודעה האחרונה... צר לי על שאינני מסכימה איתך. נכון,אתהיכול להביע את דעתך על כל עניין-מדינה חופשית,חופש דיבור וכו` וכו`.אבל יש דרך!! כתבת:``והשארתי להם הודעה בוטה מה אני חושב עליהם``... למה?? הרי כל מילה קטנה שלנו של הטפת מוסר גורמת לריחוק לכעס לשנאה...אסור לנו, נכון,גם לי זה חורה..אבל יש דרך להגיד,הכל באהבה,כשמך:אהבת-ישראל!! !תייסם את זה.. וזכור:דברי חכמים בנחת נשמעים... שנשמע בשורות טובות. תחו`ש נ.ב:האם באמת עלינו לשבת ולהתאבל??כלומר לא לחזור לשיגרה???הרי אלוקים נתן לנו את כח השיכחה,על מנת שלא נשב ונתאבל כל חינו,אבל...עד כמה??? עד מתי?? מה הגבול??? אוי הכל כ``כ קשה..מבולבל.. יאללה,שנשמע בשורות טובות.. תחו`ש
 
סליחה מכל הלב

לא כתבתי את זה כדי להתפאר על תגובתי הבוטה. את התגובה כתבתי מתוך תסכול על האסונות שאנו מביאים במו ידינו. ודאי שיש צורך לאהוב את כל העם באשר הוא... אבל לפעמים הרגשות גואים והלב מסרב לקבל התנהגויות חסרות הבנה... סליחה ושבוע טוב אוהב ישראל
 
למעלה