נהג אגד מושחת!

גלית99

New member
נהג אגד מושחת!

נסעתי היום עם חברה חולה לקופח מאוחדת שברח` הטורים עם אחד הקווים שמגיעים לשם או לא בדיוק לשם כיון שהתחנה היא בעצם או במרכזית או בדוידקה. בקיצור, באמצע הדרך חברה שלי ממש לא הרגישה טוב! חולשה נוראית וסחרחורות! אז קמתי וביקשתי מהנהג שיעצור ליד הקופח וגם ככה הוא עומד ברמזור האדום והוא סרב בעיקשות. א קיצר חברה שלי קמה מהכסא וצעקה לו תעצור מיד אני חייבת לרדת! אני עומדת להתעלף! וזאת בחורה עדינה. היא לא אחת שתתנהג ככה סתם! הוא פתח לה את הדלת והתחיל לצרוח כמו מפגר, אני באה לרדת איתה והוא סוגר עלי את הדלת! וצורח "לא! אם היא חולה שתרד לבד, את תלכי ברגל" ולא היה שיך לעזוב אותה ככה לבד ואז הוא פתח שוב, החברה הכניסה את היד למשוך אותי ושוב סגר! עליה! בקיצור נהג סאדיסט!!! החברה נשארה לבד למטה ואני נשארתי באוטובוס עד לדוידקה שכל הדרך עד שם הנהג מקלל ומקלל! רצתי בטירוף את הדרך עד לקופח! זהו. אני פשוט רואה צורך להוקיע את הנהג חסר הלב הנבזה הזה!!!
 

חרדיל

New member
מזעזע!!!

מקוה שרשמת את הפרטים של הנהג הקו והשעה ואת מתכוונת להגיש תלונה לשם מניעת הישנות בעתיד מקרה חמור כגון זה... העם נגד אגד..
 

גלית99

New member
אין לי סיכוי!

מי יאמין לנו שהיא היתה כ"כ חולה? וחוצמזה הבעיה העיקרית שאסור לו לעצור במקום שלא צריך כך שאני רק אגרום לו לקידום או לקבלת הגה מכסף מתנה על נאמנותו לחוקי התנועה.
 

חרדיל

New member
אוי במת

זה לא חשוב אם ואיפה היה מותר לו לעצור.. התלונה היא על היחס.. ולפי התיאורים הברוטליים והברברים הנ"ל הוא יסולק לאלתר מהחברה..(היו מקרים... לא אחד ולא שנים) או לכה"פ יועמד לשימוע ויזכה לנזיפה קשה ואיום רציני מהמפקח האזורי.. העיקר שבפעם הבאה הוא יהיה כבר מרוסן...
 

ציקאבער

New member
גלית, את מטורפת?

אני כבר הולך לדבר עם האחראי הוא חבר שלי מהטרמפים... סתאאאם, אבל נראה לך שאם תתלונני זה יעזור? עפ"י חוק אסור לו לעצור בכלל, ויש עוד כלל באגד.. שמאז שהדלת נסגרה בפעם הראשונה הנהג לא חייב לפתוח אותה שוב עד לתחנה הבאה, אלא א"כ הוא רוצה.
 

גלית99

New member
ואם מישהו הולך למות באוטובוס החנוק?

אז לא נורא. שימות נכון? האוטובוס יגיע לתחנה בנחת ואז יפלוט את גופתו עם דלת פתוחה לגמרי אל הרחוב.
 

חרדיל

New member
אבל יש דפוס התנהגות אנושית מינימלית

גם אם ע"פ חוק הצדק עמו.. אתה לא חושב?
 
הנשים, הנשים...

פעם הבאה קחו מונית! ומה הייתן עושות אם זה היה מהדרין? הנהג באמת לא כ"כ בסדר, הוא יכול לראות שאתן רציניות ולא סתם משחקות... אם את מחפשת נקמה את יכולה להתלונן באגד!
 

גלית99

New member
אם את מדברת על נקמה...

אז עזבי קל נקמות השם. אבל מסכנה חברה שלי! אין! היית צריכה לראות איך היא הרגישה!!! ואיך הוא סגר לה על היד את הדלת! רשע!
 

תקוניסט

New member
אני מאחל לו שיהיה לו עצירות 3 חודשי

ואח"כ יהיה לו שילשולים 3 חודשים. בנוסף אני מפרגן לו. כאבי שיניים חזקים ב 2 בלילה. מה הוא נורמלי ? ? ? בושה וחרפה...
 
למעלה