Ccyclist
Well-known member
כאילו שזו סיבה, הם אינם משמשים לרכבות נוסעים.
משום שקטרי ה GM לא משמשים את רכבות הנוסעים לא תהיה לחישמול רשת הנוסעים השפעה גדולה עליהם. אם תוכנית החישמול לא תהיה טוטאלית תמיד יהיו שלוחות מטען וחצרות עיתוק שיחייבו שימוש בדיזל.
בגיף: קטר עיתוק (דיזל) מעתיק קרון של רכבת מטאהורן-גוטהארד בצרמאט, שוויץ.
כאילו שזו סיבה, הם אינם משמשים לרכבות נוסעים.הוא הודה בזה לא פעם ולא פעמיים,
אבל לא בטוח שיודה שוב אחרי ש"נתפס": הבנאדם פשוט חולה על קטרי ה-GM הישנים ושונא כל התפתחות שעלולה להביא לגריטתם. אז מה נשאר לו? להמציא שטויות על "חשמול מיותר ומזיק".
אגב, שתי ידיעות משמחות למר אייל קטר 161:
1. הרכבת מתכוונת לחדש שוב את הקטרים הישנים, כולל החלפת תאי ניהוג. וגם בעידן החשמול הם ימשיכו לנסוע שנים רבות.
2. הרכבת ככל הנראה כבר לא תרכוש עוד הרבה "קונטיינרים" שהם כל-כך שנואים על ידידנו... אבל כן תרכוש עוד כמה דיזלים אמריקאיים מיד שנייה.
משום שקטרי ה GM לא משמשים את רכבות הנוסעים לא תהיה לחישמול רשת הנוסעים השפעה גדולה עליהם. אם תוכנית החישמול לא תהיה טוטאלית תמיד יהיו שלוחות מטען וחצרות עיתוק שיחייבו שימוש בדיזל.
בגיף: קטר עיתוק (דיזל) מעתיק קרון של רכבת מטאהורן-גוטהארד בצרמאט, שוויץ.