נגן mp3 חלופי ל-jailbreak

ronenb75

New member
נגן mp3 חלופי ל-jailbreak

אחרי חיפושים רבים, לא הצלחתי למצוא תשובה. אני מחפש נגן mp3 שמסוגל לנגן קבצים שאני זורק לתוך ה-iPhone בעזרת SSH. אין לי שום רצון לסנכרן את המוזיקה שלי דרך iTunes או להחזיק iTunes על המחשב שלי בכלל. לצערי תוכנות שפעם עשו את זה (PwnPlayer) לא קיים יותר בסידיה ותוכנה שכן קיימת (MPlayer) לא עובדת (קורסת בשנייה שאני פותח אותה). יש למישהו פתרון?
 

ronenb75

New member
תרתי משמע

עצם זה שאמרתי שה-iPhone שלי הוא jailbroken אומר שאני רוצה לעשות דברים שאפל לא נותנים לי לעשות. יותר מזה, הוא פרוץ מהיום שיש לי אותו ולא הייתי מסוגל להשתמש בשיטה הדפוקה שלהם אם לא הייתי יכול לפרוץ אותו. ואכן, אין לי שום רצון או כוונה שאפל תכתיב לי איך אני צריך לצרוך את המוזיקה שלי, או כל דבר אחר ואני מחפש דרכים לעשות את מה שאני רוצה כמו שאני רוצה ולא כמו שאיזה גורו מת רוצה.
 
לדעתי אתה טוחן מים לרעתך

משום שכל פעם תיפול על בעיה כזו או אחרת, סיפרת שהיית יכול לבצע את הסיכרון בדרך לא אפלית, ועכשיו כבר לא אפשרי, היום אי אפשר לפרוץ את האייפון בIOS5 בצורה שפויה, ז"א בלי לדאוג שיש לך מכשיר שינעל בכיבוי בטעות, ז"א אתה חי בפחד, זאת לא צורה ולא דרך להשתמש במוצר כלכך יומיומי.
 

ronenb75

New member
לא לגמרי

ראשית מעולם לא עשיתי סנכרון כזה, רק קראתי שפעם התוכנות האלה היו קיימות. לצערי הן אינן. שנית, אני לא עובר גרסאות עד שאני יודע שיש סיבה שאעבור אליהן ושיש להן פריצה. אני עדיין עם 4.1 על 3GS. לא הרגשתי שום צורך לעבור ל-4.3.5 או אפילו ל-5 (סירי ממש לא נשמע לי כמו משהו מעניין). אתה יודע מה כן צורה להשתמש במוצר באופן יום-יומי? פשוט - להשתמש בו. לא לנסות להפוך אותו כל יום למשהו אחר. יש לי מוצר שהצלחתי לייצב שיעבוד כמו שאני רוצה - הוא נשאר כזה. אין לי כוח לנסות לשבור את הראש כל פעם מחדש איך לייצב אותו שיעשה מה שאני רוצה, או במקרה של אפל - איך שהם רוצים. כמו הפעמים שהם שינו כל מיני החלטות שלהם ואפשרויות כי הם החליטו שככה זה טוב. ולגבי טחינת מים, גם כאן אני לא מסכים איתך. מסתבר, באורך פלא, ששימושים שנמצאים אצלי (ואצל עוד אלפים רבים של משתמשים שפרצו), הגיעו רק עכשיו לחבורת ה-fanboys שחושבים שאפל זאת ההמצאה הגדולה של העולם ולפיהם יקבעו סדרי עולם. - התרעות על מסך הנעילה? יש לי כבר יותר משנה. - שימוש במכשיר כ-3G hot spot? קרוב לשנתיים. - סנכרון אלחוטי? שנתיים או יותר. מעניין שכל אלה מגיעים להם רק בגרסת 5. כנראה ש"טחינת המים" שלי (ושל אחרים) מתבררת כמשהו מאוד רלוונטי. יש לאפל עוד כמה דברים שהם בטח יכניסו לאט לאט: גישה מהירה להגדרות ממסך הבית, אפשרות למשתמש לקבוע gestures שיעשו כל העולה על רוחו, אפשרות לניגון מדיה ללא סנכרון דרך itunes וכו'. אגב, אם נשאלת השאלה מדוע אני עם המכשיר הקקה הזה: כי קיבלתי אותו חינם לגמרי מהעבודה. בזמנו הוא היה טוב יותר מ-Treo650 שלי ומחירי מכשירי האנדרואיד היו עדיין יקרים מידי. יש ברשותי גם מכשיר אנדרואיד (שגם אותו קיבלתי בחינם לגמרי), ובוודאות וביום שאני אוכל להעיף את ה-iPhone מחיי, זאת תהיה הפעם האחרונה שאני נוגע במכשיר של חברת אפל.
 
למעלה