נגן המוסיקה-מדיה האם מישהו יכול לאמר לי ההגדרות של אזור ושפה מוגדרות ישראל אך תוכנת המדיה פלייר עולה באנגלית היא היתה מוגדרת בעברית וכעת היא מופיעה לע באנגלית כיצד להגדיר חזרה למצב עברית