שאצלו בבית נשגמר החלב
הוא לוקח חלב אם ישירות לקפה
חלוק בחלב האם עם בנו הקטן ,
זה טעים לו וגם לה ,
כי היא אוהבת שהוא חולב אותה
משחרר לה את הלחץ בשד
שיש לה גודש של חלב בבוקר
הוא שותה חלב חם ומתוק
שמעלה את המערכת החיסונית שלו
כי הוא מעלה את החיסון הגופני ופותר בעיות בגוף שהגוף חלש אחרי ניתוח
אמרתי שאני לא מכירה מניקות , בחו"ל יש את ארגון לה לצה המספק חלב ליונקים במקום אבקות חלב
ומסתבר שיש לזה ביקוש בקרב חולי הסרטן זה עוזר למערכת החיסונית