נגמר החלב???
בתי בת שישה וחצי חודשים. עד לפני חודש הנקתי מלא למרות שכבר הרגתי ירידה משמעותית בכמות החלב. כיום, אני חזרתי לעבודה ובתי בגן, כבר תקופה שאינני מצליחה להניק הנקה מלאה ועכשיו גם לא חלקית. ניסיתי להרבות בהנקות ושאיבות, נעזרתי בכדורים להגברת חלב אך ללא הצלחה. איני יכולה רק להניק מכוון שהיא בוכה ורעבה ואין לי מספיק חלב אז אני נותנת תחליב חלב. מאוד מתוסכלת ומעוניינת להמשיך להניק אך קשה לראות איך זה קורה. מה אפשר לעשות??
בתי בת שישה וחצי חודשים. עד לפני חודש הנקתי מלא למרות שכבר הרגתי ירידה משמעותית בכמות החלב. כיום, אני חזרתי לעבודה ובתי בגן, כבר תקופה שאינני מצליחה להניק הנקה מלאה ועכשיו גם לא חלקית. ניסיתי להרבות בהנקות ושאיבות, נעזרתי בכדורים להגברת חלב אך ללא הצלחה. איני יכולה רק להניק מכוון שהיא בוכה ורעבה ואין לי מספיק חלב אז אני נותנת תחליב חלב. מאוד מתוסכלת ומעוניינת להמשיך להניק אך קשה לראות איך זה קורה. מה אפשר לעשות??