נגמר החג חוזרים לשגרה

נגמר החג חוזרים לשגרה ../images/Emo6.gif

אז איך עבר עליכם החג? עשיתם משהו מענין? שתפו אותנו קדימה פורום להתעורר. והנה שאלון מי תעזוב ראשונה את הסדרה או תסיים? האם רייצ'ל תפגש אם אביה? האם קנדי תשלים אם דניס והם יהיו חברות טובות ? חח האם יהיה מענין בשבוע הקרוב?
 

א ו ר3

New member
../images/Emo159.gif../images/Emo155.gif

לדעתי קאסי בדרך לסיים אוטוטו... בקשר לקנדי ודניס- התשובה היא ממש לא..! גם ככה הן שתי נשים שונות בתכלית..אז אם הן בקושי מסתדרות אחת עם השניה לא ניראה לי שהן גם יהיו חברות..ככה זה- לא חייבים לאהוב את כולם ולא חייבים להיות חברים של כולם... אבל תאמת די הזדהתי עם קנדי היום..קודם כל זה שהם דיברו חדר ליד עליה כאילו ריכלו עליה , זה די מגעיל ... אם היא בבית אז לפחות שיגידו לה לבוא ולהקשיב ולהשתתף בשיחה חבל שהיא הגיעה לשיחה כבר פקעת עצבים בגלל שהן "דיברו עליה מאחורי הגב " ... וגם הסכמתי עם מה שאיאנלה אמרה לה שהבנות בית כן יכולות לקרוא אותה, מה שכן אני מאוד מבינה את קנדי כי גם אני הרבה פעמים מתגוננת ישר שמעבירים עליי ביקורת ולא תמיד מבינים שזה בא באמת ממקום של לתמוך ולעזור, למרות שהמניעים של דניס לא ממש טהורים לדעתי, ואולי סתם משעמם לה והיא אוהבת ללכלך על קנדי אויבתה המושבעת ... יאללה, GIRLS FIGHT!!!
 

המונשרי

New member
../images/Emo20.gif

החג עבר בנעימים ( חבל שלא נמשך עוד ועוד...) בילינו בעין הוד - כפר האומנים , ובקסטקא. - מי הראשונה שתעזוב? גם לי נראה שקאסי - היא עושה צעדים משמעותיים בכיוון , כמו השלמת הבגרויות וההתפכחות מאשליית האיחוד שלה עם בנה.כל זה כשהיא עוברת דרך חתחתים בלגלות את ה"טרדיציה" המשפחתית שלה. - נראה לי שהמפגש המיוחל בין רייצ'ל לאביה לא יתקיים... אם עד עכשיו הוא נמנע מלהיות איתה בקשר - מה יום מיומיים? [ אולי רק אם רונדה / איאנלה תצלחנה בדרך לא דרך לשכנע אותו]. האם קנד תשלים עם דניס? - כמאמר השיר: " זה יתכן זה אפשרי"...אבל לא באמת אלא רק לסידור ההדורים ביניהן - וזאת כיוון ששתיהן טיפוסים שונים מדי האחת מהשניה , כמעט והייתי אומרת שני הפכים. - לא אהבתי את ההתנפלות הפירנאית מאחורעי גבה של קנדי - הריכולים , העוקצניות - ואח"כ ההתכסות באיצטלה של צדקנות כאילו הכל היה לטובתה. גם התובנות של איאנלה לגבי עניין זה זוכים לכותרת :אכזבה. האם יהיה מעניין? בפשטות- כן.
 
למעלה