נגמרה לה עוד מאה.

SMARKI

New member
נגמרה לה עוד מאה.



אולי לזה ,לא שמתם לב. אולם מבלי להרגיש . כבר מאה דפים . חלקם צוחקים ,חלקם בוכים. והם שלנו.
 
וואוו סמרקי....



אתה ממש צודק אפילו לא שמתי לב... תמיד אפשר לסמוך עליך שתשים לב לפרטים הקטנים...
 
ואני גם שמתי לב.... אבל אתה מקדים אותי!...כרגיל ענייך פקוחות לכל דבר!



נו,מה היינו עושים בלעדייך?
 
למעלה