נבחרת ישראל בעתודה עולה לרבע הגמר

martinloter

New member
נבחרת ישראל בעתודה עולה לרבע הגמר


מה קורה בשלב הבא, נגד מי ובאיזה יום


תודה רבה
 

salo22

New member
ליטא או סרביה, משחקות היום בערב

בהחלט הישג נחמד עם תחושה די אמביוולנטית, אי אפשר לשמוח יותר מידי לעתיד אבל יש גם מקום לתקווה. השחקנים האלו פשוט חייבים לשחק והרבה ופה אנחנו בבעיה לא קטנה. לפני שנתיים כולנו היינו בטוחים ששגב וזלמנסון יובילו את נבחרת העתודה קדימה וגם רחוק, אבל מהמשחקים שראיתי הרגשתי שזה לא בדיוק שם, הם די בצל ולדעתי היו אמורים להיות הרבה יותר קדימה מבחינת הרמה והתרומה שלהם, במיוחד שגב לדעתי מאכזב.
מנקו ואריאל, בהחלט עובדים קשה ורואים את זה, השאלה עד לאן זה עוד יגיע, נקווה שרחוק אבל גם כאן מרגיש קצת סקפטי, לא יודע בדיוק על מה לשים את האצבע, אולי על זה שקרוב לוודאי הם ימשיכו להתקשות לקבל את הדקות ובעיקר האחריות שבאמת יובילו אותם קדימה. קולשוב פוטנציאל אדיר אבל היה מאוד לא יציב עד עכשיו, מבחינה פיסית נראה שהוא עובד ועוד איך, וזה בהחלט בוסט לפוטנציאל כבר מלכתחילה, כי הנתונים הפיזיים שלו פשוט יוצאים מהכלל, נקווה שיהיה גורם משמעותי יותר באריזונה סטייט בעונה הבאה.
תומר גינת שיחק היום טוב מאוד לתפקיד שלו בקבוצה ולגולן גוט היו רגעים טובים בעיקר בהתחלת הטורניר, שני שחקנים שיתקשו מאוד עם הנחיתות הפיזית בעמדות שלהם ברמת ליגת העל, אבל נקווה שנתבדה.
 
למעלה