נבחרת: דקל, גולסה ומשומר בפנים. טאווטחה בחוץ

pedigree

New member
נבחרת: דקל, גולסה ומשומר בפנים. טאווטחה בחוץ

ראשית טוב לראות את גולסה ומשומר חוזרים לסגל, הם הרוויחו זאת ביושר.

קשה לי להבין איך גוטמן מזמין את ריקן וגל שיש (!) לפני טאווטחה. הראשון לא שיחק בעמדת המגן השמאלי לפחות שנה, על השני באמת שאין צורך להרחיב.

לא מבין את ההחלטה, במיוחד שהוצהר מראש שהנבחרת תעלה עם 3 בלמים וברור שמס' האפשרויות לצאת להתקפה יהיה מוגבל ועם מעט מאד שחקנים. דווקא במשחק כזה טאלב היה יכול לתרום בכך שהוא היה "שורף" את קו שמאל ויוצר אפשרות לפתח התקפות. מה אבי ריקן בדיוק יעשה כשחקן כנף נגד פורטוגל?
 

אסף Day

New member
הייתי אומר שגוטמן מתרכז נטו בצד ההגנתי אבל

ריקן בעצמו לא מי יודע מה חזק בצד ההגנתי וגל שיש כנראה זכר לימי "הפועל ת"א" שלהם ביחד (הוא וגוטמן).

אבל יש בזה המון חדשות טובות - דקל כשיר לשחק.
 
הזוי לחלוטין שטאלב אפילו לא בסגל

אני יכול להבין שגם אלי מבין טוב מאד שהמשחק יתנהל בבונקר ישראלי ויציאה למתפרצות ולכן הוא מעדיף שחקנים יותר "הגנתיים", אני לא ממש עוקב אחרי גל שיש ככה שאין לי מושג אם הוא בכלל מקבל דק', בכל מקרה אני חושב שטאלב עשה התקדמות גדולה מאד גם בפן ההגנתי ודווקא בגלל שאנחנו בונים על מתפרצות, טאלב עם המהירות הסילונית שלו יכול להיות מצויין.
 

Benedictus2

New member
כולם יעשו במכנסיים

טאלב או לא טאלב... תהיה חגיגה של עליבות ישראלית...
נהדר לטפח תקוות אבל נבחרת שמבססת את ההרכב שלה על שחקנים שלא משחקים בליגות הבינוניות שלהם, בתוספת של שחקנים בינוניים שמשחקים בליגה העלובה שלהם (וגם זה בקושי), עם מאמן שבוחר את השחקנים שלו - כמו רוב קודמיו - לפי יחסיו האישיים אתם, ומקשקש קשקושים פטריוטיים שהוא עצמו לא מאמין בהם (ואם כן הוא באמת צריך להיות אידיוט) = מתכון לעשרות כתבות יאוש בעיתוני יום ראשון.
 
שגיא כהן לא ממש אוהב את מכבי חיפה

אני מחזיק ממנו בתור פרשן, אבל מה שהוא אמר במשחק אתמול היה פשוט סובייקטיבי ומגעיל
סוגיית המגן השמאלי, הוא אמר שאין לנו פשוט מגן יותר טוב משפונגין ועם זה צריך להסתדר (גם האדיר את הפעולות הבודדות היחידות של שפונגין במשחק לאומת עשרות הטעויות שלו)
סוגיית הבלם, אבל שאין בלם שאפשר לשמוח עליו יותר מטל בן חיים

אם על טל בן חיים, אולי הוא יכול להיות אופצייה ראשונה, טווטחה חייב לפתוח!
 
למעלה