הפרכה:
"נעשה אדם בצלמנו כדמותנו" - הנה פירוש טוב: אלהים התיעץ עם המלאכים, לא כי הוא היה צריך, אלא כדי ללמדנו ענוה. כשאלהים עצמו דיבר אל עם ישראל, הוא אמר: (שמות כ',2) "אנכי יהוה אלהיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים מבית עבדים". הוא לא אומר "אשר הוצאנו אותך". זה פשוט וברור, אלהים זה לשון יחיד, ואלהים גם אמר בהר סיני בפירוש שהוא יחיד. אף אחד לא חלק עליו אז וטען שזה לא כך, ומכאן שהשילוש זה המצאה מאוחרת אחרי מותו של ישוע. אגב, טענת שהסיומת "ים" מראה שאלוהים זה רבים. אתה טועה, כפי שהסברתי לגבי "אנכי יהוה אלהיך אשר הוצאתיך". לגבי הסיומת, אל תשכח שגם "פנים" זה עם סיומת "ים" אבל מדובר על עצם אחד. ושוב אזכיר שבנוסף לזה שישוע לא כינה עצמו בן יחיד, הוא כינה פעמים רבות את האחרים באותו כינוי שהוא נתן לעצמו: "בן/בני אלוהים". מסקנה - ישוע לא ראה את עצמו כאלוהים.