נא לשרשר שרשורי

אור יום

New member
../images/Emo32.gifמכירות מוצרים מתוצרת איטליה?

אנחנו ניסע בחגים לחופשה האיטליה
, והייתי רוצה לדעת האם ישנם מוצרים ששוה להביא משם לארץ? כל מי שמכירה, יודעת, שמעה... מוזמנת להעלות כל רעיון שעולה בראשה... אגב גם המלצות מיוחדות על מקומות/אתרים לטיול בצפון איטליה יתקבלו בברכה
 
../images/Emo32.gif ניקיון הבית!! אוי אוי אוי...

ושוב שלום! מזמן לא קראתן הודעה ממני , אבל אני מתבוננת סביבי - ונחרדת , פשוט נחרדת! השם ישמור זה הבית שלי? ויי זמיר , הרי אין לי עוזרת שתנקה ( וכי מדוע לבית עם 2 חדרים? ) הפינה של האורגן בכניסה לבית אוי אוי - איזה בלאגן : קסדה של בעלי , תיקים , המעיל עור של בעלי כשהוא נוסע על האופנוע , הבגדי עבודה שלו מלאים ג'יפה שמוטים על הרצפה וכמובן העיפו חול וג'יפה לכל מקום כולל על השטיח ,נעליים מג'וייפות שם ליד הכניסה לבית מלאות בחול , ודשא מהחצר. הסלון - חולצה של בעלי זרוקה על הספה ( מלאת שערות מהכלב ) עיתון מהבוקר מבורדק על הספה , על השולחן בסלון 3 כוסות שמחכות לשטיפה , בקבוק מים ריק , כל מני ניירת , קערת פירות שעבר זמנם של הענבים בפנים , קופסת סיגריות ( איכסה ) ריקה של בעלי , שלטים של הדי וי די והרסיבר , והממיר והטלוויזיה , מפתחות של האוטו. על הספה של השתיים - בגדי עבודה של בעלולי מקופלים ומחכים להיכנס לארון כדי שיתלכלכו שוב במהלך השבוע. והשטיח? זה נושא כאוב בכלל , הוא כ"כ מלוכלך ...צריך שואב דחוף. השולחן מחשב - בקבוק מים ריק , 2 גרעיני אפרסק מאתמול שוכבים להם ערומים ליד המקלדת , שקית שוקו ריקה. המטבח - כיור מלא מלא מלא כלים , בקבוק בירה ריק שמחכה להצטרף לחברים שלו במדף למעלה ולחכות שאני אקח את כל הבקבוקים הריקים לסופר. בקבוק חלב שהתאריך תפוגה שלו היום מחכה להיזרק , ומזגן נייד שתקוע לי באמצע המעבר וחוסם לי את כל המטבח. האמבטיה - מראה שמחכה שאני אתיז עליה מהחומר הכחול ולנקות עם עיתון , השטיח צועק הצילו בעלך דורך עלי כל ערב עם הנעלי עבודה הג'יפה שלו ומלכלכך אותי , אולי תעשי שואב??? והמכונה כביסה? "תגידי הבגדים שיש לך בסל לא אמורים להיכנס אלי באיזה שלב? תפעילי מכונה כבר!!!" החדר שינה - מצעים , נו באמת אולי הגיע הזמן שתחליפי מצעים רויטל???? אבל בדיוק אתמול עשינו שינויים והעברנו את המיטה צמוד לקיר, עכשיו איך אני אמורה לעזעזעל לתקוע ת'סדין בפינה המרוחקת שצמודה לקיר? אני בחודש עשירי עם בטן של פילה , מה אני רמבו?? הטואלט - "בבקשה תנקי אבק ממני ותנקי את המראה"... הרצפה בבית - אולי תשטפי אותי כבר??????. קנית לפני שבועיים חומר לרצפה. אולי הגיע הזמן שתפתחי את הבקבוק ותעשי בו שימוש????? אהההההההה , ואחרי שפרקתי פה את סבלי , אני מרגישה שכאילו נקיתי את כל הבית ככה... סוף לקיטור.
 

ראובל

New member
מנשא של בייבי ביורן - אמנם נורבגי

אבל אי אפשר להשיג בארץ, ובאירופה כן. הכי שווה בייבי ביורן.
 

בלונית1

New member
יאללה רויטלוש לעבודה, זה הזמן

להתחיל להבריק את הבית, אולי זה יביא את הצירים המיוחלים...תתחילי להזיז את עצמך ותבריקי את הבית כמו שמעולם לא עשית
זה גם לכבוד השנה החדשה וגם לכבוד הבונבונה "שתצא כבר"... (זה הפך להיות שם שני שלה)
 
אוי בלונית מתוקה שלי

כמו הכינוי שלך ככה אני מרגישה... אין לי כח להקים את התחת שלי למקפיא ולזלול לי בתענוג את המגנום שקדים שמחכה לי שם...אז את רוצה שאני אתחיל לנקות את הבית? אני לא נוגעת בו , כי בעלי הבטיח לי שכשאני אהיה בבה"ח הוא מביא עוזרת בית שתבריק פה את הבית ושאני והמלכה ניכנס לבית מצוחצח, כי הוא לא רוצה שאני אתאמץ... אז תארי לך איזה באעסה לנקות עכשיו , לסבול מכאבי גב איומים , להזיע , בסוף לא יגיעו צירים , ואני אלד מחרתיים , מה הטעם להביא עוזרת? אז אני מחכה , ומחכה , עושה דברים קטנים כמו כביסות , וכלים , וטיטוא.. ואת שאר הדברים משאירה ליום בו אלד ובעלי יביא את העוזרת
 

בלונית1

New member
במחשבה שנייה אם זה התכנון

תהני לך מכל רגע...תנוחי, אל תתאמצי ותאכלי כל היום (אמנם אני רק בהתחלה אבל המצב מוכר לי) שהעוזרת תנקה ותקרצף את הבית, למה יש עוזרות? את כבר ממש בטוחה שתלדי מחרתיים אהה? טוב מי כמוך מכירה את הילדה שלך?! יאללה שנשמע בשורות טובות עוד היום, שמעת!!!! עוד היום.
 
כן המפקדת! ( אייקון של הצדעה )

ולא , אי חושבת שאני אלד ביום רביעי או חמישי...יעני ממש בסיפתח של החג. היא לא תיתן לי את התענוג ללדת ביום שלישי ואולי להשתחרר ביום שישי... היא תתקע אותי כל החג בפנים. ועכשיו נראית לי דקה טובה לקום ולזלול את המגנום שקדים שממתין לי.
 

star122

New member
בנות שימו לב .....

כל קינון מתחיל במתן יתר תשומת לב לדברים הקטנים . רויטל - כשאת מסיימת עם הקינון שלך את מוזמנת אלי הביתה , אני עדיין לא מקננת .
 
כוכבית מתוקה שלי..אני מקננת

רק על המקלדת ... אני ממש לא הולכת לבצע בפועל את כל הדברים שכתבתי.. זה העוזרת שתבוא בע"ה כשאהיה בבה"ח תעשה. אני אעשה רק כלים , כביסות , טיטוא , והחלפת מצעים. זהו. יצר הקינון היה לי בשבוע 36 , הייתי אז באטרף חבל על הזמן, אם היה גרגר על הרצפה , הייתי מרימה ושוטפת מחדש את כל הבית. וואי זה היה מפחיד הקינון שהיה לי בשבוע 36..
 
להשכלה כללית- יש עוזרת פוטנציאלית?

תחשבי על זה מראש . תשאירי לו מספר טלפון של עוזרת. אני אחרי שיפוץ של חודשיים בבית, ולאורך כל החודשיים האלה אמרתי שאני בסוף לא מנקה , אלא מביאה עוזרת שתעשה הכל, והשבוע כמו גדולה ניקיתי הכל עם בצקות ונמלים בידיים רק כי לא מצאתי עוזרת שתבוא במיידית... אולי כדאי שתביאי את העוזרת כבר עכשיו ותלכי ללדת בשקט...
 
כן ממי - יש כבר עוזרת

היא מנקה אצל ההורים שלי, והיא כבר מוכנה וכל הזמן שואלת נו מה קורה? ולמרות שאין לה יום אחד פנוי בשבוע היא אמרה שבשבילי היא תבוא גם אחרי הצהריים אחרי שהיא מנקה אצל מישהו - תבוא לנקות אצלי. והיא אמרה שהיא מוכנה גם לבוא בחג עצמו , וגם בשבת בקיצור - מתי שצריך להרים לה טלפון. והיא מנקה שיגעון אני חולה על הניקיון שלה,והכי חשוב זה שהיא כזו אמינה...חבל על הזמן.אמא שלי פעם "ניסתה" אותה עם טבעת זהב שהיא השיארה במקום נידח נידח נידח בבית באיזו מגירה הפוכה עם ניירת וכו'...העוזרת הבריקה את המגירה הזו - ולא נגעה בטבעת. ועוד כל מני דברים קטנים כאלה.. פעם אחת היא שברה לאחי בטעות טעות את הזכוכית של השעון יד שלו , מזה היא בכתה על זה ואמרה שיהא מצטערת ולקחה את השעון לתיקון...בקיצור היא מדהימה.
 
אז תתחילי לנקות אולי

תספיקי ללדת ולחזור הביתה לפני החג... בעזרת השם!!!
 
אין סיכוי..כמו שאני לא עושה סקס

לזרוז ( כי אין לי כח מה אני אעשה ) ככה אני גם לא מתכוונת לקרצף...שתצא מתי שבא לה חחחחח
 

מעיןבר

New member
את אוטוטו יולדת ../images/Emo3.gif

מה שאת מרגישה עכשיו זה הקינון הידוע. היא לא תצא עד שהבית לא יהיה מוכן לקראתה
אז יאללה לעבודה...
 

ELLA31

New member
רויטלוש -

אוי ואבוי לך אם את נעלמת מהפורום אחרי הלידה (ראו ערך "מלאים"...) את הדבר הכי טוב שהיה פה!
 
נראה לך? אני פה מחוברת כמו

אינפוזיה...פשוט עוד מעט זה יהיה עם זעטוטה על הידיים ולהקליד ביד אחת..
 
למה לא תזמיני אותה כבר מחר

שתהיה לך הרגשה נהדרת עוד לפני החג ולפני שאת יוצאת לבי"ח? זו לא תהיה בעיה גדולה לשמור על זה יום-יומיים, ומה שאת מתארת ממש מבאס... ככה גם תוכלי להנחות אותה בניקיון אם צריך, ותתחילי את השנה החדשה בבית נקי ונעים.
 
עדכון מהשטח:

אז ככה , את ההוראות נתתי לאמא שלי כבר , אבל העוזרת הזו - גם בלי הוראות היא מקרצפת הכללל , פשוט הכל. את לא צריכה לומר לה כלום , היא מנקה אפילו את הלמעלה של הארון...היא ממש יסודית. בגלל זה כתבתי שאני מתה על הניקיון שלה - את פשוט לא צריכה לתת הוראות ( פרט למיכל ריסוס שהשארתי שבכדי שתרסס את הארונות מתחת לכיור במטבח ובמאבטיה ,ובכל המסילות בחלונות ) ואז זה יתאוורר עד שנגיע הבייתה... ועם בעלי זה כן בעיה לשמור את זה - בגלל שכשהוא הבייתה ג'יפה מהעבודה, הוא לפעמים זוכר ולפעמים שוכח לחלוץ נעליים בכניסה לבית , ואז מהר מאוד הרצפה מלוכלכת שוב , והשטיח המקסים שלי מתלכלך , ולכי תצעקי עליו. כפרה על המלך שלי החתיך הזה . ואז אם הוא יוצא להשקות את הגינה - הוא חוזר והנעליים רטובות...בעיה איתו...אבל אחרת מי ישקה ויתלכלך? מוואה? לא..
 
למעלה