נאי מקפיצתה מעמוד 3

מצב
הנושא נעול.
נאי מקפיצתה מעמוד 3

נאי מקפיצתה מעמוד 3
בחיי, קשה לעקוב כאן! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=55169740 מה זאת אומרת מערך האוטובוסים משתנה? למען השם, סוף כל סוף הבינו שתהיה התנתקות? רגע, ולמה לא טורחים לכתוב על זה בעיתונים, להודיע באגד, לבשר מה הולך להיות? טוב, לפחות אני אכווין אותו שלא יסמוך על שום דבר... בברכת - מזל שאני גרה באורים ואין לנו קשר לכל הכביש החסום הזה.
 
נאי = אני כמובן, וגם קישור:

נאי מקפיצתה מעמוד 3
בחיי, קשה לעקוב כאן! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=55169740 מה זאת אומרת מערך האוטובוסים משתנה? למען השם, סוף כל סוף הבינו שתהיה התנתקות? רגע, ולמה לא טורחים לכתוב על זה בעיתונים, להודיע באגד, לבשר מה הולך להיות? טוב, לפחות אני אכווין אותו שלא יסמוך על שום דבר... בברכת - מזל שאני גרה באורים ואין לנו קשר לכל הכביש החסום הזה.
נאי = אני כמובן, וגם קישור:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=55169740
 
השינוי בקווים חל ללא קשר להתנתקות

השינוי בקווים חל ללא קשר להתנתקות
הקווים עוברים מאגד לחברת הבת - אגד פלוס תעבורה שזכתה במכרז של משרד התחבורה. פרטים מלאים תוכלי למצוא באתר החברה (הנמצא גם בעמוד הקישורים): מפות, מסלולים, תעריפים וכו'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה