מותה של האפוקליפסה
New member
נאי מקפיצתה מעמוד 3
נאי מקפיצתה מעמוד 3
בחיי, קשה לעקוב כאן! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=55169740 מה זאת אומרת מערך האוטובוסים משתנה? למען השם, סוף כל סוף הבינו שתהיה התנתקות? רגע, ולמה לא טורחים לכתוב על זה בעיתונים, להודיע באגד, לבשר מה הולך להיות? טוב, לפחות אני אכווין אותו שלא יסמוך על שום דבר... בברכת - מזל שאני גרה באורים ואין לנו קשר לכל הכביש החסום הזה.
נאי מקפיצתה מעמוד 3
בחיי, קשה לעקוב כאן! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=55169740 מה זאת אומרת מערך האוטובוסים משתנה? למען השם, סוף כל סוף הבינו שתהיה התנתקות? רגע, ולמה לא טורחים לכתוב על זה בעיתונים, להודיע באגד, לבשר מה הולך להיות? טוב, לפחות אני אכווין אותו שלא יסמוך על שום דבר... בברכת - מזל שאני גרה באורים ואין לנו קשר לכל הכביש החסום הזה.