נאה 35 נשוי+ בארון מחכה לדומה

sam_bar

New member
נאה 35 נשוי+ בארון מחכה לדומה

אם אתה דומה לי בנתונים ואתה נקי דיסקרטי ומאיזור כוכב יאיר צור יגאל או כ"ס לא מעשן צור איתי קשר באימייל או דרך מס´ טלפון 053-804472 והשאר לי מס´ טלפון שלך ושעה נוחה להתקשרות (סודיות מובטחת ונדרשת) עדיפות תינתן לבעליי מיקום ובשעות הבוקר.
 
שאלה...

אוקי, אנשים מתחתנים, אם זה בגלל שהם מכחישים, בגלל לחץ או משהו... אבל אחרי שמבינים, למה לא להתגרש, לצאת מהארון? פשוט נראה לי תמוהה כל העסק של סטוצים של גברים נשואים. מר מומין
 

אופק L

New member
לפעמים הקשר הרגשי של הומו עם אישה

מספיק חזק והוא לא מרגיש צורך בקשר אבסולוטי עם גבר אחר. הם מתחתנים, מביאים ילדים לעולם, מגדלים אותם - קשה יום אחד לסיים את הכל ולצאת מהארון. פה ושם מחפשים סטוץ עם גבר בשביל להרגיע את היצר המיני, מבלי לפגוע בקשר המשפחתי ובילדים. יש גם גייז שעושים את מה שאמרת - מתחתנים, ובגיל ארבעים יוצאים מהארון. אלי שרון למשל, שרואיין לעיתון "במחנה" וסיפר על הנישואים שלו ושני הילדים שהוא מגדל עם בן זוגו.
 

DJNYC

New member
אז מה עדיף אופק?

אתה חושב שזה שאבא הולך ושוכב עם גברים מאחורי גבה של אשתו, ושהוא חי חיי שקר לא פוגע בקשר המשפחתי ובילדים? אתה באמת חושב שלהיות הומו זה רק יצרים מינים, ושבאמת מספיק לבן אדם ללכת לשכב עם גבר "כדי להרגיע את היצר המיני". זה דיכוי עצמי מהרמה הגבוהה ביותר. הבן אדם הזה לא ידע אהבה אמיתי וזה חבל - זה חבל מאוד - זה חבל מאוד מאוד מאוד. ואם תגיד לי שזה לא פוגע באישה ובילדים, אז אני אגיד לך שאין לך מושג על מה אתה מדבר.
 

טל קר

New member
יש לי ידיד שהיה נשוי, ורק אחרי

שהתאלמן הוא היה פנוי רגשית להיות גיי. יש לו שלושה ילדים, וכשהוא יצא בפניהם מהארון לפני כמה חודשים הוא עשה מסיבה גדולה והזמין הרבה חברים לחגוג איתו (היה נהדר). קודם כל אני נגד בגידות ברוב המקרים. לא של גבר עם גבר לא של גבר עם אישה לא של אישה עם גבר ולא של אישה עם אישה. אבל אף אחד לא שואל אותי... הרבה נוקטים בגישה הזו של להיות נשואים פלוס שלושה ילדים ומהצד לעשות רונדלים בגן העצמאות או באיזה סאונה. ולדעתי זה בהחלט פוגע באישה. גם אם היא יודעת, וגם אם היא לא יודעת (מטבע הדברים בגידה יוצרת ריחוק, נסיונות הסתתרות, שקרים, ניתוק רגשי ועוד כמה. עוד מלפני שהיא נודעת בכלל). שלא לדבר על כך שנדמה לי שחיי המין עם מישהו שלא נמשך אליך הם ממש לא שוס. הבעיה היא שכל עוד בחברה שלנו יש כזה טאבו על הומוסקסואליות בכל כך הרבה מקומות, אנשים מאוד חוששים לצאת מהארון ומעדיפים באמת לדכא את עצמם לרמה של "הומוסקסואליות זה זיון עם גבר"
 

אופק L

New member
אני רוצה לתת קרדיט לנשים, ובטוח

שרובן (אם לא כולן) מגלות על החיים הכפולים של בעלן בשלב כלשהו בחיי הנישואים. בוודאי שזה דיכוי, וחיים של שקר וכאב - אבל יש אנשים שעבורם זו המציאות. דתיים, מסורתיים, וגם חילוניים שיודעים שגילוי האמת להורים שלהם ישבור אותם. מה גם שיש דרגות שונות של משיכה הומוסקסואלית, כמו כל דבר בחיים. יש אקטיבים ויש פאסיבים, יש נשיים יותר ונשיים פחות, יש כאלה שילבשו בגדים נוצצים וצמודים, ויש כאלה שיבטאו את ההומוסקסואליות שלהם רק בחדר המיטות עם בן זוגם. ועובדה שיש כאלה שיוצאים מהארון בגיל 16, ולעומתם כאלה שמגלים את ההומוסקסואליות שלהם בגיל 35 - יכול להיות שיש רגשות חזקים יותר מהמשיכה לגברים, יכול להיות שהם הכירו נשים מקסימות שמשכו אותם גם מבחינה מינית וגם מבחינה נפשית וכביכול לא הייתה הרגשת מחסר.
 

DJNYC

New member
מציאות אפשר לשנות.

האנשים שמבטאים את ההומוסקסואליות שלהם רק בחדר המיטות עם גבר זר, הם לא אנשים שעושים את זה מתוך בחירה ידידי, אלא מתוך חוסר ברירה, מתוך פחד, מחוסר חופש ומשנאה עצמית. אני חושב שלכבד את אביך ואת אימך זה להגיד להם את האמת ולא לשקר להם, ולא לחשוב שהם טיפשים ולא יבינו. עם כל דבר אמיתי אפשר להתמודד. אתה מדבר על אנשים שהכירו נשים מקסימות שמשכו אותם מבחינה מינית וגם מבחינה נפשית ולא היתה הרגשת מחסר... תאוריה מעיניינת, אבל היא מוטעת ביסוד, ה"חסך" מורגש מאוד, תשאל את מי שחי בחיים כאלו. "לשחק אותה" עבור ההורים, האחים, האישה והילדים, זה לא בשבילהם! זה חוסר אחריות להגיד את זה. הסיבה היחידה היא פחד ואשמה. והאחריות שצריך לקחת זה שדווקא כשאתה משחק אותה, אתה בסופו של דבר פוגע יותר, מעבר לזה שזה בזבוז זמן טוטאלי.
 
למעלה