מ-0 עד 10...

  • פותח הנושא g3h
  • פורסם בתאריך
חחחחח מורושששש

הרגת אותי
8+1=10 חעחעחעחעחע
 

i love skat

New member
אני בטוחה שכ=ל הפרקים היו סבבה

אבל לא ראיתי את כולם..רק 3 בערך..אבל אני נותנת לפרקים האלה שראיתי 10..
 
ברוררררררררר ש-10../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

השבוע היו הפרקים הכי שווים
 
למעלה