יעל תנוחי
I i love skat New member 14/8/05 #19 אני בטוחה שכ=ל הפרקים היו סבבה אבל לא ראיתי את כולם..רק 3 בערך..אבל אני נותנת לפרקים האלה שראיתי 10..
אני בטוחה שכ=ל הפרקים היו סבבה אבל לא ראיתי את כולם..רק 3 בערך..אבל אני נותנת לפרקים האלה שראיתי 10..
מ מיכליייייייייי New member 14/8/05 #30 ברוררררררררר ש-10../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif השבוע היו הפרקים הכי שווים
ברוררררררררר ש-10../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif השבוע היו הפרקים הכי שווים