ג'ובניקים אחותך
T TֱAֱMֱIֱR New member 19/10/06 #19 קסנומורף החדש הולך להיות טרור. עדיין אין תאריך אבל יש דיבורים ושניי סאמפלים מפציצים
M Mad Sorcerer New member 20/10/06 #26 לא טרור ולא נעליים הבחור התדרדר וזה לא יתקרב לרמה של קליפות ובטח לא הסיוט של קסנדרה.. xenomorph - acid for blood תמיד יהיה ברגעים הקשים
לא טרור ולא נעליים הבחור התדרדר וזה לא יתקרב לרמה של קליפות ובטח לא הסיוט של קסנדרה.. xenomorph - acid for blood תמיד יהיה ברגעים הקשים