מת"צ גולדה מאיר - הסוף להרוגים?

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
מתנצל על טעויות בהקלדה

קובי: אני מסכים ולא מסכים
א. כפי שכבר כתבי בעבר: היו הרוגים גם במת''צ בפ''ת ז'בוטינסקי. ב. הכמות לא קובעת. מה שקורה בתאונות זה כמעט תמיד ששתי מכוניות או מכונית והול רגל נפגשים בזמן הלא נכון במקום הלא נכון. לכן אל תשווה את מת''צ הקריה בת''א עם מת''צ גולדה בירושלים או ז'בוטינקי פ''ת. זה ממש לא קשור. ג. נכון שהאוכלוסיה החרדית מקפידה פחות בבטחון האישי ובבטיחות, אבל האחוז שלהם באוכלוסיה במקומות שהזכרת הוא מעל 90% ולכן הם גם נפגעים יותר.
מתנצל על טעויות בהקלדה
המקלדת נדפקה ולא בדקתי לפני השליחה של ההודעה. בטוח שהבנתם את כוונת הכותב...
 

קובי לו

New member
סליחה, אבל למה לא להשוות את המת"צים

קובי: אני מסכים ולא מסכים
א. כפי שכבר כתבי בעבר: היו הרוגים גם במת''צ בפ''ת ז'בוטינסקי. ב. הכמות לא קובעת. מה שקורה בתאונות זה כמעט תמיד ששתי מכוניות או מכונית והול רגל נפגשים בזמן הלא נכון במקום הלא נכון. לכן אל תשווה את מת''צ הקריה בת''א עם מת''צ גולדה בירושלים או ז'בוטינקי פ''ת. זה ממש לא קשור. ג. נכון שהאוכלוסיה החרדית מקפידה פחות בבטחון האישי ובבטיחות, אבל האחוז שלהם באוכלוסיה במקומות שהזכרת הוא מעל 90% ולכן הם גם נפגעים יותר.
סליחה, אבל למה לא להשוות את המת"צים
? הרי בעיקר אתה הוא זה שטוען שמת"ץ הוא מלכודת מוות. ואני מראה לך שיש מת"צים שעל כל יחידת זמן שעוברת (נניח רבעון או שנה וכו') יש בהם הרבה פחות פצועים קשה ו/או הרוגים מבמת"צים אחרים. האם אתה מסכים על העובדות הבאות : מרבית ההרוגים במת"ץ הקריה (דרך פ"ת אז כיום דרך בגין) היו בשנים הראשונות שלו יותר מאשר בשנותיו האחרונות (הדוגמא שאתה תמיד אוהב לתת התרחשה ב-85', ערב שמחת תורה {נח מוזס}) ? באזור הזה יש הרבה, אבל אחו שלוק ואחו שילינג הרבה יותר אנשים מאשר בהרבה מת"צים אחרים במדינה (גם הקריה שהוא הבסיס עם הכי הרבה חיילים בארץ {וזו עובדה אמפירית}, גם מערכת ידיעות, גם הנהלת אגד, גם בית קלקא, גם מפעל ענק של תנובה, גם קניון עזריאלי וגם המון אנשים שבאו מאוטובוסים והולכים ברגל לרח' יגאל אלון על שפע משרדיו ומפעליו) ?
 
אנשים למדו לא להתעסק עם נהגים...

סליחה, אבל למה לא להשוות את המת"צים
? הרי בעיקר אתה הוא זה שטוען שמת"ץ הוא מלכודת מוות. ואני מראה לך שיש מת"צים שעל כל יחידת זמן שעוברת (נניח רבעון או שנה וכו') יש בהם הרבה פחות פצועים קשה ו/או הרוגים מבמת"צים אחרים. האם אתה מסכים על העובדות הבאות : מרבית ההרוגים במת"ץ הקריה (דרך פ"ת אז כיום דרך בגין) היו בשנים הראשונות שלו יותר מאשר בשנותיו האחרונות (הדוגמא שאתה תמיד אוהב לתת התרחשה ב-85', ערב שמחת תורה {נח מוזס}) ? באזור הזה יש הרבה, אבל אחו שלוק ואחו שילינג הרבה יותר אנשים מאשר בהרבה מת"צים אחרים במדינה (גם הקריה שהוא הבסיס עם הכי הרבה חיילים בארץ {וזו עובדה אמפירית}, גם מערכת ידיעות, גם הנהלת אגד, גם בית קלקא, גם מפעל ענק של תנובה, גם קניון עזריאלי וגם המון אנשים שבאו מאוטובוסים והולכים ברגל לרח' יגאל אלון על שפע משרדיו ומפעליו) ?
אנשים למדו לא להתעסק עם נהגים...
בתל אביב. שם גם בגשר להולכי רגל יש סיכוי טוב שידרסו אותך
 

ארזS

New member
זה לא בדיוק לא להשוות

סליחה, אבל למה לא להשוות את המת"צים
? הרי בעיקר אתה הוא זה שטוען שמת"ץ הוא מלכודת מוות. ואני מראה לך שיש מת"צים שעל כל יחידת זמן שעוברת (נניח רבעון או שנה וכו') יש בהם הרבה פחות פצועים קשה ו/או הרוגים מבמת"צים אחרים. האם אתה מסכים על העובדות הבאות : מרבית ההרוגים במת"ץ הקריה (דרך פ"ת אז כיום דרך בגין) היו בשנים הראשונות שלו יותר מאשר בשנותיו האחרונות (הדוגמא שאתה תמיד אוהב לתת התרחשה ב-85', ערב שמחת תורה {נח מוזס}) ? באזור הזה יש הרבה, אבל אחו שלוק ואחו שילינג הרבה יותר אנשים מאשר בהרבה מת"צים אחרים במדינה (גם הקריה שהוא הבסיס עם הכי הרבה חיילים בארץ {וזו עובדה אמפירית}, גם מערכת ידיעות, גם הנהלת אגד, גם בית קלקא, גם מפעל ענק של תנובה, גם קניון עזריאלי וגם המון אנשים שבאו מאוטובוסים והולכים ברגל לרח' יגאל אלון על שפע משרדיו ומפעליו) ?
זה לא בדיוק לא להשוות
תראה קובי, בוודאי שאפשר להשוות ואתה נתת עכשיו את ההשוואה הנכונה למה בפ''ת יש הרבה פחות תאונות מאשר בקריה בת''א. הרי כמות האנשים שעברו ועוברים בקריה היא פי כמה עשרות אם לא פי כמה מאות ואולי פי כמה אלפים מאשר בכל נת''צ אחר. אז ברור שמספר התאונות שם היה הרבה יותר מאשר בכל מקום. בסך הכל כמה הולכי רגל כבר יש בנת''צ בפ''ת ? מעט מאוד. מה יש להם לחפש שם ? אחד יורד מאוטובוס או עולה ליד קופסאות פח [סתם דוגמא] ועוד כמה אחדים בקרית אריה... אז ברור שאפשר להשוות. וכן, אני טוען שמת''צ או נת''צ שנמצא באמצע הכביש הוא מלכודת מוות [בגלל שהציבור מטומטם אבל קשה לחנך את הציבור].מצטער שמשתמש באופן בלתי רגיל בביטויים שכאלה אבל עם עובדות קשה להתווכח.
 
נקווה שלא יעשו מה שעשו

מת"צ גולדה מאיר - הסוף להרוגים?
רבות דובר פה על המת"צ המקולל שמאז פתיחתו גבה כבר לא מעט קורבנות. כנראה שלא רק אנחנו רואים את זה. בסופו של דבר מישהו בעיריה קיבל שכל וכעת מקימים גדרות הפרדה לכל אורך המת"צ ולא רק באזור התחנות - דבר שאם היה נעשה בזמן בנייתו של המת"צ - לפחות שלושה בני אדם היו היום בחיים.
נקווה שלא יעשו מה שעשו
לא רחוק משם. בצומת בר אילן הציבו גדרות של 2 מטר גובה. אבל היו כמה "בעלי יוזמה" שחתכו את הגדרות. כמו שאמרתי לך שילשום. רק תעלת מים עם תנינים אולי תמנע מאנשים לקפוץ מעל הגדר ולרוץ למת"צ. אגב גם היום אני עובר שם בערב נראה איך זה מתקדם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo45.gif אגב, הבאתי לך סטיקרים.

נקווה שלא יעשו מה שעשו
לא רחוק משם. בצומת בר אילן הציבו גדרות של 2 מטר גובה. אבל היו כמה "בעלי יוזמה" שחתכו את הגדרות. כמו שאמרתי לך שילשום. רק תעלת מים עם תנינים אולי תמנע מאנשים לקפוץ מעל הגדר ולרוץ למת"צ. אגב גם היום אני עובר שם בערב נראה איך זה מתקדם.
אגב, הבאתי לך סטיקרים.
הבעיה היא שהיום לא אהיה במשרד בערב. אבל הם פה לפעם הבאה.
 

ארזS

New member
וכי מה היה בקריה בתל אביב ?

נקווה שלא יעשו מה שעשו
לא רחוק משם. בצומת בר אילן הציבו גדרות של 2 מטר גובה. אבל היו כמה "בעלי יוזמה" שחתכו את הגדרות. כמו שאמרתי לך שילשום. רק תעלת מים עם תנינים אולי תמנע מאנשים לקפוץ מעל הגדר ולרוץ למת"צ. אגב גם היום אני עובר שם בערב נראה איך זה מתקדם.
וכי מה היה בקריה בתל אביב ?
חלק מההרוגים הרבים שהיו שם בשנות פעילותו של המת''צ [להזכירכם 60 ומשהו הרוגים] קפצו מעל הגדרות. אבל אין ספק שקשישים יהססו לפני שיקפצו.
 

אוהד11

New member
ומה קורה עד היום בגשר בית מעריב,

וכי מה היה בקריה בתל אביב ?
חלק מההרוגים הרבים שהיו שם בשנות פעילותו של המת''צ [להזכירכם 60 ומשהו הרוגים] קפצו מעל הגדרות. אבל אין ספק שקשישים יהססו לפני שיקפצו.
ומה קורה עד היום בגשר בית מעריב,
כאשר אנשים מנסים לקצר את הדרך וחוצים את מסלול הנסיעה, על אף הגדרות ?!
 

ארזS

New member
נכון, אבל

ומה קורה עד היום בגשר בית מעריב,
כאשר אנשים מנסים לקצר את הדרך וחוצים את מסלול הנסיעה, על אף הגדרות ?!
נכון, אבל
זה עדיין "לא מגיע לקרסוליים" של מה שהיה בנת''צ שבקריה.
 

אוהד11

New member
אני זוכר, גם כאשר עמד לרשות הולכי

נכון, אבל
זה עדיין "לא מגיע לקרסוליים" של מה שהיה בנת''צ שבקריה.
אני זוכר, גם כאשר עמד לרשות הולכי
הרגל המעבר התת קרקעי מול ידיעולת אחרונות העדיפו רבים לבצעי זינוקי התאבדות למסלול האוטובוסים ובלבד שלא לרדת במדרגות מצד אחד ולעלות בצד השני
 

ארזS

New member
ומה אני כותב כאן כבר המון זמן ?

אני זוכר, גם כאשר עמד לרשות הולכי
הרגל המעבר התת קרקעי מול ידיעולת אחרונות העדיפו רבים לבצעי זינוקי התאבדות למסלול האוטובוסים ובלבד שלא לרדת במדרגות מצד אחד ולעלות בצד השני
ומה אני כותב כאן כבר המון זמן ?
החברים אומרים שצריכים לחנך את הציבור. אבל כשאתה מעיר למישהו בצורה חברית ובנימוס הוא שואל אותך "למה מי אתה בכלל?" כשהיד שלו עושה לך מין סיבוב כזה מול הפנים שלך... ולכן כתבתי ש"בתוך עמי אני חי". ומכיוון שבתוך עמי אני חי אני יודע שקשה לחנך את עמי...
 

אוהד11

New member
במקרה הטוב היד מסתובבת, אלא אם כן

ומה אני כותב כאן כבר המון זמן ?
החברים אומרים שצריכים לחנך את הציבור. אבל כשאתה מעיר למישהו בצורה חברית ובנימוס הוא שואל אותך "למה מי אתה בכלל?" כשהיד שלו עושה לך מין סיבוב כזה מול הפנים שלך... ולכן כתבתי ש"בתוך עמי אני חי". ומכיוון שבתוך עמי אני חי אני יודע שקשה לחנך את עמי...
במקרה הטוב היד מסתובבת, אלא אם כן
המגיב הוא המצב של שכרות/סמים/פיוז קצר/מצוברח (מחק את המיותר) ואז אתה עלול להיתקל בחפץ כהה או באגרוף
 
דוד אתה לא תאמין כמה חלם העירייה

מת"צ גולדה מאיר - הסוף להרוגים?
רבות דובר פה על המת"צ המקולל שמאז פתיחתו גבה כבר לא מעט קורבנות. כנראה שלא רק אנחנו רואים את זה. בסופו של דבר מישהו בעיריה קיבל שכל וכעת מקימים גדרות הפרדה לכל אורך המת"צ ולא רק באזור התחנות - דבר שאם היה נעשה בזמן בנייתו של המת"צ - לפחות שלושה בני אדם היו היום בחיים.
דוד אתה לא תאמין כמה חלם העירייה
הזאת יופי עכשיו בונים את הגדר בגולדה ובדרך חברון ליד מתחם אלנבי עקרו את הגדר ליד התחנות אוטובוס.. ואין שם אפילו מעבר חצייה וזה כביש מהיר ביותר.
 

mucool2

New member
אתה רציני? איפה?

דוד אתה לא תאמין כמה חלם העירייה
הזאת יופי עכשיו בונים את הגדר בגולדה ובדרך חברון ליד מתחם אלנבי עקרו את הגדר ליד התחנות אוטובוס.. ואין שם אפילו מעבר חצייה וזה כביש מהיר ביותר.
אתה רציני? איפה?
 
סיפור מגשר גבעת שמואל

מת"צ גולדה מאיר - הסוף להרוגים?
רבות דובר פה על המת"צ המקולל שמאז פתיחתו גבה כבר לא מעט קורבנות. כנראה שלא רק אנחנו רואים את זה. בסופו של דבר מישהו בעיריה קיבל שכל וכעת מקימים גדרות הפרדה לכל אורך המת"צ ולא רק באזור התחנות - דבר שאם היה נעשה בזמן בנייתו של המת"צ - לפחות שלושה בני אדם היו היום בחיים.
סיפור מגשר גבעת שמואל
ב"ה כידוע, יש שם גשר.. אבל לא אחת אני רואה אנשים חוצים על הכביש. הם משוגעים!!!
 

harhanegev

New member
זה קורה בכל גשר,

סיפור מגשר גבעת שמואל
ב"ה כידוע, יש שם גשר.. אבל לא אחת אני רואה אנשים חוצים על הכביש. הם משוגעים!!!
זה קורה בכל גשר,
ויש 2 דברים שאפשר לעשות: שכנוע ואכיפה. שכנוע: להקים גשר יקר יותר (בעל 2 כניסות/יציאות מכל צד, שיפוע נוח יותר), עדיף מנהרה לטובת בעלי החשיבה הקצרה מאוד שמעדיפים לחצות את הכביש ואין להם כוח לעלות. אכיפה: לשלוח שוטרים שיתנו דוחות להולכי הרגל החוצים שלא בגשר/מנהרה. כמובן, לדאוג שהחציה בכביש אכן תהפוך לבלתי חוקית, כדי שלא יעשו מהדוחות קרקס בבתי המשפט ובעיתונות המקומית. 2 הפתרונות כמובן אינם מושלמים (השוטרים כנראה לא יעמדו שם 24 שעות ביממה, וגם עוד 100 מיליון שקל של שיפור המנהרה לא ישכנעו את כולם כולם כולם), אבל בהחלט יכולים לשפר את המצב.
 

mucool2

New member
אפשר גם גדר

זה קורה בכל גשר,
ויש 2 דברים שאפשר לעשות: שכנוע ואכיפה. שכנוע: להקים גשר יקר יותר (בעל 2 כניסות/יציאות מכל צד, שיפוע נוח יותר), עדיף מנהרה לטובת בעלי החשיבה הקצרה מאוד שמעדיפים לחצות את הכביש ואין להם כוח לעלות. אכיפה: לשלוח שוטרים שיתנו דוחות להולכי הרגל החוצים שלא בגשר/מנהרה. כמובן, לדאוג שהחציה בכביש אכן תהפוך לבלתי חוקית, כדי שלא יעשו מהדוחות קרקס בבתי המשפט ובעיתונות המקומית. 2 הפתרונות כמובן אינם מושלמים (השוטרים כנראה לא יעמדו שם 24 שעות ביממה, וגם עוד 100 מיליון שקל של שיפור המנהרה לא ישכנעו את כולם כולם כולם), אבל בהחלט יכולים לשפר את המצב.
אפשר גם גדר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה