מת"צ גולדה מאיר - הסוף להרוגים?

מצב
הנושא נעול.

harhanegev

New member
בגדול אתה צודק מאוד,

יש גדרות ויש גדרות...
בגדול אתה צודק מאוד,
ואכן יש גדרות שאינן מעודדות קפיצה מעליהן, אבל יש צורך גם בתחזוקה שוטפת אמיתית, ולא כמו פטריות הבטון ועמודי הבטון נגד מעבר רכב שהעיריות מתקינות, תוך יום-יומיים בא מישהו "טוב" ומזיז, ולעיריה לא אכפת.
 
אפשר לעשות גשרי הולכי רגל

יש גדרות ויש גדרות...
אפשר לעשות גשרי הולכי רגל
ברהבה יותר מקומות מאשק קיימים היום תאמינו לי יחד עם אכיפה זה יהיה פיתרון מעולה הנה עכשיו ליד בורסת היהלומים בונים אחד...
 

ארזS

New member
בטח שאפשר לעשות

אפשר לעשות גשרי הולכי רגל
ברהבה יותר מקומות מאשק קיימים היום תאמינו לי יחד עם אכיפה זה יהיה פיתרון מעולה הנה עכשיו ליד בורסת היהלומים בונים אחד...
בטח שאפשר לעשות
ולסגור למטה את המדרכה מהכביש בצורה הרמטית שלא תאפשר אפילו לחתול לכפוץ לכביש. הכל אפשרי.
 

mucool2

New member
אני מבין שאתה מעדיף

נכון, ויקפצו מעליה...
עמית, תתחיל להיות רציני. כאן זה ישראל. לא אמריקה. אתה עדיין באמריקה בראש שלך... תתעורר.
אני מבין שאתה מעדיף
שיציבו שוטר ליד כל גשר ומנהרה להולכי רגל... בעצם שניים (או יותר...), כי צריך לשמור משני הצדדים!
 

קובי לו

New member
יש מקום, סופר דופר מפורסם, בארץ

נכון, ויקפצו מעליה...
עמית, תתחיל להיות רציני. כאן זה ישראל. לא אמריקה. אתה עדיין באמריקה בראש שלך... תתעורר.
יש מקום, סופר דופר מפורסם, בארץ
הקודש של הבאהים (וגם היהודים והנוצרים) ולא סתם בארץ הקודש אלא באזור דתי (גבול בני ברק ורמת עמידר, שבעמידר אחוז הדתיים והמסורתיים ואפילו החרדים לא נמוך). הכוונה לגשר הולכי הרגל לאונ' בר-אילן. לא עוברים על הכביש למטה. אני למדתי שנים רבות בבר אילן. כמו כן בפרייבט שלי מאות אם לא אלפי פעמים נסעתי על כביש גהה. נדיר נדירותיים ונדירותלתיים ואפילו נדירוקוואטרו לראות נבלות סרוחות שחוצות את הכביש ולא על הגשר. ממש 99.999% מהולכי הרגל, ויש שם או הו או הו, כמויות מדהיות של הולכי רגל, עושים זאת בבטחה וכחוק וכמתחייב מוסרית על הגשר ! בכל החיים שלי יצא לי לראות אולי פחות מ-5 אנשים שעברו למטה, וזה כשהייתי באונ' הזאת במשך שנים רבות וגם נסיעות רבות על כביש גהה. זו דוקא דוגמא מצויינת לגשר שמצליח מבחינה זו.
 

קובי לו

New member
מדהימות (מדהיות צ"ל מדהימות)

יש מקום, סופר דופר מפורסם, בארץ
הקודש של הבאהים (וגם היהודים והנוצרים) ולא סתם בארץ הקודש אלא באזור דתי (גבול בני ברק ורמת עמידר, שבעמידר אחוז הדתיים והמסורתיים ואפילו החרדים לא נמוך). הכוונה לגשר הולכי הרגל לאונ' בר-אילן. לא עוברים על הכביש למטה. אני למדתי שנים רבות בבר אילן. כמו כן בפרייבט שלי מאות אם לא אלפי פעמים נסעתי על כביש גהה. נדיר נדירותיים ונדירותלתיים ואפילו נדירוקוואטרו לראות נבלות סרוחות שחוצות את הכביש ולא על הגשר. ממש 99.999% מהולכי הרגל, ויש שם או הו או הו, כמויות מדהיות של הולכי רגל, עושים זאת בבטחה וכחוק וכמתחייב מוסרית על הגשר ! בכל החיים שלי יצא לי לראות אולי פחות מ-5 אנשים שעברו למטה, וזה כשהייתי באונ' הזאת במשך שנים רבות וגם נסיעות רבות על כביש גהה. זו דוקא דוגמא מצויינת לגשר שמצליח מבחינה זו.
מדהימות (מדהיות צ"ל מדהימות)
 

קובי לו

New member
והוא כמובן גם גשר נגיש לנכים

יש מקום, סופר דופר מפורסם, בארץ
הקודש של הבאהים (וגם היהודים והנוצרים) ולא סתם בארץ הקודש אלא באזור דתי (גבול בני ברק ורמת עמידר, שבעמידר אחוז הדתיים והמסורתיים ואפילו החרדים לא נמוך). הכוונה לגשר הולכי הרגל לאונ' בר-אילן. לא עוברים על הכביש למטה. אני למדתי שנים רבות בבר אילן. כמו כן בפרייבט שלי מאות אם לא אלפי פעמים נסעתי על כביש גהה. נדיר נדירותיים ונדירותלתיים ואפילו נדירוקוואטרו לראות נבלות סרוחות שחוצות את הכביש ולא על הגשר. ממש 99.999% מהולכי הרגל, ויש שם או הו או הו, כמויות מדהיות של הולכי רגל, עושים זאת בבטחה וכחוק וכמתחייב מוסרית על הגשר ! בכל החיים שלי יצא לי לראות אולי פחות מ-5 אנשים שעברו למטה, וזה כשהייתי באונ' הזאת במשך שנים רבות וגם נסיעות רבות על כביש גהה. זו דוקא דוגמא מצויינת לגשר שמצליח מבחינה זו.
והוא כמובן גם גשר נגיש לנכים
אין בו מדרגות כלל אלא רק כבשים מדרוניים מתונים, ככה שבקלות אפשר לעבור בו כשרתוקים לכסא גלגלים.
 

ארזS

New member
קובי מה אתה משווה בכלל ?

יש מקום, סופר דופר מפורסם, בארץ
הקודש של הבאהים (וגם היהודים והנוצרים) ולא סתם בארץ הקודש אלא באזור דתי (גבול בני ברק ורמת עמידר, שבעמידר אחוז הדתיים והמסורתיים ואפילו החרדים לא נמוך). הכוונה לגשר הולכי הרגל לאונ' בר-אילן. לא עוברים על הכביש למטה. אני למדתי שנים רבות בבר אילן. כמו כן בפרייבט שלי מאות אם לא אלפי פעמים נסעתי על כביש גהה. נדיר נדירותיים ונדירותלתיים ואפילו נדירוקוואטרו לראות נבלות סרוחות שחוצות את הכביש ולא על הגשר. ממש 99.999% מהולכי הרגל, ויש שם או הו או הו, כמויות מדהיות של הולכי רגל, עושים זאת בבטחה וכחוק וכמתחייב מוסרית על הגשר ! בכל החיים שלי יצא לי לראות אולי פחות מ-5 אנשים שעברו למטה, וזה כשהייתי באונ' הזאת במשך שנים רבות וגם נסיעות רבות על כביש גהה. זו דוקא דוגמא מצויינת לגשר שמצליח מבחינה זו.
קובי מה אתה משווה בכלל ?
הגשר של בר אילן זאת בכלל לא דוגמא, אבל למרות שזאת לא דוגמא רק לידיעתך שהיו שם כמה תאונות עם כמה הרוגים. לקבל בומבה מפרייבט שטס במהירות של 100 קמ''ש זה לא נעים כידוע לך... אז נכון שאנשים מתאבדים [ואני לא מתכוון למי שמתכוון להתאבד אלא למי שחוצה כביש במקום מסוכן כי הוא טמבל], אבל יש גבול לטימטום כנראה...
 

קובי לו

New member
ארז, אתה מוזמן לעמוד

קובי מה אתה משווה בכלל ?
הגשר של בר אילן זאת בכלל לא דוגמא, אבל למרות שזאת לא דוגמא רק לידיעתך שהיו שם כמה תאונות עם כמה הרוגים. לקבל בומבה מפרייבט שטס במהירות של 100 קמ''ש זה לא נעים כידוע לך... אז נכון שאנשים מתאבדים [ואני לא מתכוון למי שמתכוון להתאבד אלא למי שחוצה כביש במקום מסוכן כי הוא טמבל], אבל יש גבול לטימטום כנראה...
ארז, אתה מוזמן לעמוד
שם שעה, במזג אויר נאה ולראות בעצמך. מאות, מאות סטודנטים ותמהונים או חיילים שירדו מטרמפ במסלול ההפוך וכן תושבי דרום בני ברק וגם רמת עמידר ההולכים לאוטובוס לצפון הארץ ועוד ועוד עוברים שם ואף אחד מהם, אני חוזר ומדגיש אף אחד לא ינסה לחצות את כביש גהה. (בנוסף לסכנה העצומה, יש גם 3 עד 4 נתיבים לכל כוון וגם גדר הפרדה בין המסלולים). האמן לי, לפעמים כשלא הייתי ממהר הייתי מסתכל מה קורה שם. הן על תנועת המכוניות, הן על האוטובוסים, הן על בחורות יפות שעוברות, הן על מוניות השירות הלא חוקיות בעליל (אפילו לא מונית ולא מסתיים ב-25 מס' הרישוי). קרה שעמדתי באזור כמעט רבע שעה. ממש מאות הולכי רגל היו על הגשר ואפילו לא אחד, אפילו לא נבלה סרוחה אחת שעשתה את החציה על הכביש.
 

ארזS

New member
האם נראה לך שלא הייתי שם יותר

ארז, אתה מוזמן לעמוד
שם שעה, במזג אויר נאה ולראות בעצמך. מאות, מאות סטודנטים ותמהונים או חיילים שירדו מטרמפ במסלול ההפוך וכן תושבי דרום בני ברק וגם רמת עמידר ההולכים לאוטובוס לצפון הארץ ועוד ועוד עוברים שם ואף אחד מהם, אני חוזר ומדגיש אף אחד לא ינסה לחצות את כביש גהה. (בנוסף לסכנה העצומה, יש גם 3 עד 4 נתיבים לכל כוון וגם גדר הפרדה בין המסלולים). האמן לי, לפעמים כשלא הייתי ממהר הייתי מסתכל מה קורה שם. הן על תנועת המכוניות, הן על האוטובוסים, הן על בחורות יפות שעוברות, הן על מוניות השירות הלא חוקיות בעליל (אפילו לא מונית ולא מסתיים ב-25 מס' הרישוי). קרה שעמדתי באזור כמעט רבע שעה. ממש מאות הולכי רגל היו על הגשר ואפילו לא אחד, אפילו לא נבלה סרוחה אחת שעשתה את החציה על הכביש.
האם נראה לך שלא הייתי שם יותר
מפעם אחת ? לא נולדתי אתמול מר קובי. אני מכיר את המקום כמו את כף ידי. ובמו עיני ראיתי גם שם מטומטמים שקופצים לכביש. אבל כמובן שגם לטמטום יש גבול ולכן מספר הקופצים שם הוא מזערי, וכפי שכתבתי מה אתה משווה קפיצה לנת''צ לקפיצה לאוטוסטראדה ?
 
אני עובר שם כל יום כמה פעמים ביום

האם נראה לך שלא הייתי שם יותר
מפעם אחת ? לא נולדתי אתמול מר קובי. אני מכיר את המקום כמו את כף ידי. ובמו עיני ראיתי גם שם מטומטמים שקופצים לכביש. אבל כמובן שגם לטמטום יש גבול ולכן מספר הקופצים שם הוא מזערי, וכפי שכתבתי מה אתה משווה קפיצה לנת''צ לקפיצה לאוטוסטראדה ?
אני עובר שם כל יום כמה פעמים ביום
אני עובר על הגשר הזה כל יום, מאודי לא ראיתי אדם חוצה את הכביש
 
או לעשות גשר כמו בעזריאלי...

זה קורה בכל גשר,
ויש 2 דברים שאפשר לעשות: שכנוע ואכיפה. שכנוע: להקים גשר יקר יותר (בעל 2 כניסות/יציאות מכל צד, שיפוע נוח יותר), עדיף מנהרה לטובת בעלי החשיבה הקצרה מאוד שמעדיפים לחצות את הכביש ואין להם כוח לעלות. אכיפה: לשלוח שוטרים שיתנו דוחות להולכי הרגל החוצים שלא בגשר/מנהרה. כמובן, לדאוג שהחציה בכביש אכן תהפוך לבלתי חוקית, כדי שלא יעשו מהדוחות קרקס בבתי המשפט ובעיתונות המקומית. 2 הפתרונות כמובן אינם מושלמים (השוטרים כנראה לא יעמדו שם 24 שעות ביממה, וגם עוד 100 מיליון שקל של שיפור המנהרה לא ישכנעו את כולם כולם כולם), אבל בהחלט יכולים לשפר את המצב.
או לעשות גשר כמו בעזריאלי...
עם דרגנועים ומעליות
 
למנהרה יש יתרון שאתה מפספס...

זה קורה בכל גשר,
ויש 2 דברים שאפשר לעשות: שכנוע ואכיפה. שכנוע: להקים גשר יקר יותר (בעל 2 כניסות/יציאות מכל צד, שיפוע נוח יותר), עדיף מנהרה לטובת בעלי החשיבה הקצרה מאוד שמעדיפים לחצות את הכביש ואין להם כוח לעלות. אכיפה: לשלוח שוטרים שיתנו דוחות להולכי הרגל החוצים שלא בגשר/מנהרה. כמובן, לדאוג שהחציה בכביש אכן תהפוך לבלתי חוקית, כדי שלא יעשו מהדוחות קרקס בבתי המשפט ובעיתונות המקומית. 2 הפתרונות כמובן אינם מושלמים (השוטרים כנראה לא יעמדו שם 24 שעות ביממה, וגם עוד 100 מיליון שקל של שיפור המנהרה לא ישכנעו את כולם כולם כולם), אבל בהחלט יכולים לשפר את המצב.
למנהרה יש יתרון שאתה מפספס...
ולא מדובר על חשיבה לטווח קצר, אלא על הגובה המקסימלי של הולך רגל, והגובה המקסימלי של רכב. מן הסתם שגשר דורש יותר מאמץ.
 

קובי לו

New member
ממש לא בטוח

למנהרה יש יתרון שאתה מפספס...
ולא מדובר על חשיבה לטווח קצר, אלא על הגובה המקסימלי של הולך רגל, והגובה המקסימלי של רכב. מן הסתם שגשר דורש יותר מאמץ.
ממש לא בטוח
לבנות גשר, בד"כ ועפ"י רוב, יותר קל הנדסית מאשר מנהרה.
 

דןמור

New member
מנגד, ראה את מצב המנהרות בת"א

למנהרה יש יתרון שאתה מפספס...
ולא מדובר על חשיבה לטווח קצר, אלא על הגובה המקסימלי של הולך רגל, והגובה המקסימלי של רכב. מן הסתם שגשר דורש יותר מאמץ.
מנגד, ראה את מצב המנהרות בת"א
חלקן הגדול שימש כמקום למחוסרי דיור, כמשתנה או סתם כמקום לונדליזם ורובן נסגרו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה