Desertillution
New member
מת הכרטיס ../images/Emo4.gif אז..
הוא מת. כך פתאום שבק חיים.. לא ידעתי שסמרט מדיה מתים... זה אמנם בסה"כ כרטיס של 4MB ששימש אותי לאימונים. לכן מתבקשת השאלה.. האם יש להם אורך חיים מסויים? האם יש איך להציל כרטיס כזה , או את התכנים אם יש עליו? בלתי אפשרי לפרמט אותו. ובקשר לתמונה.. תוך כדי שיחת טלפון משמימה,אך הכרחית..( עבודה..עבודה..) החליטותי לצלם ת´כרטיס הבר מינן.. ולתת לו כבוד אחרון טרם יושלך לפח.. ובמקום לשחק לעצמי בשיער תוך כדי שיחה.. שיחקתי בפוטושופ, והנה התוצאה.. ודעתכם???
הוא מת. כך פתאום שבק חיים.. לא ידעתי שסמרט מדיה מתים... זה אמנם בסה"כ כרטיס של 4MB ששימש אותי לאימונים. לכן מתבקשת השאלה.. האם יש להם אורך חיים מסויים? האם יש איך להציל כרטיס כזה , או את התכנים אם יש עליו? בלתי אפשרי לפרמט אותו. ובקשר לתמונה.. תוך כדי שיחת טלפון משמימה,אך הכרחית..( עבודה..עבודה..) החליטותי לצלם ת´כרטיס הבר מינן.. ולתת לו כבוד אחרון טרם יושלך לפח.. ובמקום לשחק לעצמי בשיער תוך כדי שיחה.. שיחקתי בפוטושופ, והנה התוצאה.. ודעתכם???