מת הכרטיס
אז..

Desertillution

New member
מת הכרטיס ../images/Emo4.gif אז..

הוא מת. כך פתאום שבק חיים.. לא ידעתי שסמרט מדיה מתים... זה אמנם בסה"כ כרטיס של 4MB ששימש אותי לאימונים. לכן מתבקשת השאלה.. האם יש להם אורך חיים מסויים? האם יש איך להציל כרטיס כזה , או את התכנים אם יש עליו? בלתי אפשרי לפרמט אותו. ובקשר לתמונה.. תוך כדי שיחת טלפון משמימה,אך הכרחית..( עבודה..עבודה..) החליטותי לצלם ת´כרטיס הבר מינן.. ולתת לו כבוד אחרון טרם יושלך לפח.. ובמקום לשחק לעצמי בשיער תוך כדי שיחה.. שיחקתי בפוטושופ, והנה התוצאה.. ודעתכם???
 

Numnum

New member
מממ.... אני מציע

שרשור רעיונות למוצרים מתים . כלומר, מה עושים עם : 1) עדשה קלוקלת . (כזאת שנשברה העדשה ! לא שהשתפשף לה המגן שמש) 2) כרטיסי זכרון. 3) גריפים וגויפן מרוסקים. 4) ושאר מטלטלין. * מי לכל הרוחות נותן לציוד הצילום שלו להישבר בכלל! זהו גם המקום לבכות על אירועים מזעזעים מעברכם , כגון נפילת המצלמה ממרפסת האמפייר סטייט או משהו דומה ... ולך ידידי חסר ה-4MB זכרון ... אתה יכול לעשות מזה סימניה. אבל אני , אני הייתי עושה חור קטן בפינה או במרכז למעלה ותולה על שרשרת. (והולך איתה מן הסתם) ויודע שיש שם 4 מגה של תמונות יקרות שכנראה לעולם לא יפוענחו !!
 
למעלה