מתעוררת כל לילה

מתעוררת כל לילה

היי, רציתי לדעת אם יש הנחיות מיוחדות לשינה טובה יותר? מתעוררת כמה פעמים בלילה, ועוד לפני השעון המעורר. והנה משהו שמצאתי בשיטוטי האינטרנט הליליים האחרונים שלי. נראה לי שגם תהנו, אותי זה הצחיק ממש.
 
התעורויות

התעוררויות יכולים להיות סימן לבעית שינה - ושלבי השינה (יש 4 שלבי שינה כ"א יותר "עמוק" מקודמו וגם שנת REM או שנת חלום) אם השינה של בן אדם לא מחולק באחוזים הנכונים ל שלבים האלו (כ 20-25 אחוז מהשינה שנת חלום, כ 50 אחוז שלב 2 וה 30 אחוז הנשאר מחולק בין השלבים האחרים)יתכן והוא יתעורר הרבה עקב השינה שאיננה יעילה. לבירור יש לבצע מעבדת שינה ובידה ויתגלה בעיה כזו להתיעץ עם נוירולוג. באופן כללי מספר המלצות: 1 - להימנע מקפאין כ 6 שעות לפני שינה. (הוא נשאר בדם עד 12 שעות מהשתייה ועלול לגרום לעירנות) 2 - כמו כן עם NICOTINE (סיגריות) שהוא STIMULANT מאד חזק 3 -אלכוהול - אולי יעזור להירדם אך באמצע הלילה עלול לגרום להתעוררות 4 - חטיף קל לפני שינה ולא ארוחה גדולה להימנע מחלבונים יתכן ופחממות יעזרו לשינה 5 - כושר גופני גורם להרבה אנשים להיות יותר עירניים מיד לאחר הפעילות להימנע לכמה שעות לפני שינה 6 - להקטין ככל האפשר את הרעש, אור ושינויי טמפרטורה קיצוניים באיזור השינה - שעלולים להפריע לשינה 7 - לא לשתות שעתים לפני שינה 8- ללכת לישון רק כשעייפים ולא לפני 9 - המיטה הוא לשינה ולא לקריאה TV אכילה וכו' 10 - להימנע מעבודה תיכנונים למחר ודברים שעלולים לגרום ל STRESS במיטה - זה רק יפריע לשינה בהצלחה
 

נורית1982

New member
מה בקשר למוזיקה להרגעה

מצאתי אתר שמוכרים בו דיסקים להרגעה ולשיפור השינה. הדיסקים מיוצרים על ידי רופא בשם ד"ר אנתוני נפתלי. חברה שלי ניסתה ואומרת שזה ממש עזר לה לישון. אני מצרפת לינק לכל המעוניין.
 
למעלה