מתנת שחרור

OZKAR

New member
מתנת שחרור../images/Emo65.gif

לא יכלתי לבקש פרק טוב מזה ליומי הראשון כאזרח העולם! תודה וברכות לבביות שלוחות ל-ברוק! סוף סוף את הולכת לקבל (
) תינוק מאהובך רידג' וגם אני שב אליה לאחר מסע מתיש בין 3 שנים!!!- האזרחות! לפני שלוש שנים ניתקו אותי מכל החבר'ה מLA, אני נאחזתי בכל פיסת מידע כדי להיות מחובר אליהם! כעת חבל הטבור חובר ואני חש ממש כאילו שבתי למקום ממנו נשלפתי באכזריות,המים (דמעות) ירדו אז ללא הפסק, את האוכל הצבאי אין להשוות למזון אותו ינקתי מ-מאמא לוגאן. כ"כ נעים להיות שוב ברחמה של ברוק, לא רוצה לצאת שוב, את המילואים שילחו לריק, גם כך אין לו משהו חשוב לעשות... ולכם-חברי פורום יקרים- כולכם מוזמנים להכנס- לברוק יש מקום לכולם כשהעובר יצא...
לחיי החופש!!!
 

girlontop

New member
../images/Emo49.gif אוזי ../images/Emo48.gif

שיהיה המון בהצלחה באזרחות ובכלל - אני מקווה שעכשיו יהיה לך זמן להשתתף בניתוחי הפרק היומי
 

Guy K

New member
מזל טוב אוזי ../images/Emo13.gif

שחרור נעים. מקווה שתתרגל לאזרחות במהירות!
 

י

New member
ויוה לה פרידום

כתבת מאוד יפה מרגש,אף משעשע.מזל טוב ובהצלחה לך בחיים האזרחים-שתהיה לאריק (השלישי
) ולא לריק.
 

י

New member
ויוה לה פרידום

כתבת מאוד יפה מרגש,אף משעשע.מזל טוב ובהצלחה לך בחיים האזרחים-שתהיה לאריק (השלישי
) ולא לריק.
 
למעלה