מתנת שחרור../images/Emo65.gif
לא יכלתי לבקש פרק טוב מזה ליומי הראשון כאזרח העולם! תודה וברכות לבביות שלוחות ל-ברוק! סוף סוף את הולכת לקבל (
) תינוק מאהובך רידג' וגם אני שב אליה לאחר מסע מתיש בין 3 שנים!!!- האזרחות! לפני שלוש שנים ניתקו אותי מכל החבר'ה מLA, אני נאחזתי בכל פיסת מידע כדי להיות מחובר אליהם! כעת חבל הטבור חובר ואני חש ממש כאילו שבתי למקום ממנו נשלפתי באכזריות,המים (דמעות) ירדו אז ללא הפסק, את האוכל הצבאי אין להשוות למזון אותו ינקתי מ-מאמא לוגאן. כ"כ נעים להיות שוב ברחמה של ברוק, לא רוצה לצאת שוב, את המילואים שילחו לריק, גם כך אין לו משהו חשוב לעשות... ולכם-חברי פורום יקרים- כולכם מוזמנים להכנס- לברוק יש מקום לכולם כשהעובר יצא...
לחיי החופש!!!
לא יכלתי לבקש פרק טוב מזה ליומי הראשון כאזרח העולם! תודה וברכות לבביות שלוחות ל-ברוק! סוף סוף את הולכת לקבל (