yapiyop232
New member
מתנת יום הולדת
היי, חברה שלי עושה יום הולדת לבנה הקטן בן השנה במסעדה והזמינה אותי, רציתי לדעת האם נהוג להביא מתנה? או כסף? או שלא נהוג להביא כלום ? אשמח לעזרה :]
(סליחה אם השאלה קצת לא קשורה לפורום
)
היי, חברה שלי עושה יום הולדת לבנה הקטן בן השנה במסעדה והזמינה אותי, רציתי לדעת האם נהוג להביא מתנה? או כסף? או שלא נהוג להביא כלום ? אשמח לעזרה :]
(סליחה אם השאלה קצת לא קשורה לפורום