מתנחלים, מתיישבים ביררתי את הנושא ורציתי להגיד לכם שיצאת קצת מפגרים שאתם קוראים לנו מתנחלים חבר שלי (דוס מאוד) הסביר לי שלפי המקורות שמשם הגיעה המילה התנחלות זה השתרשות הרבה יותר עמוקה באדמה מאשר התיישבות