מתנחלים, מתיישבים

בת-עמי

New member
מתנחלים, מתיישבים

ביררתי את הנושא ורציתי להגיד לכם שיצאת קצת מפגרים שאתם קוראים לנו מתנחלים חבר שלי (דוס מאוד) הסביר לי שלפי המקורות שמשם הגיעה המילה התנחלות זה השתרשות הרבה יותר עמוקה באדמה מאשר התיישבות
 

שמבלולה

New member
אכלתם אותה ;-)

בת-עמי, מעניין אותי (אם את מוכנה להגיד) באיזה ישוב את גרה?
 

all

New member
היזהרי מהדוסים

הם עלולים ......אותך. אכר כך, לרוץ לבית כנסת ביום כיפור, לצום יום, לבקש מחילה וגמרנו. דרך אגב, מעכשיו אני משתדל לא להגיד את המילה שאסור להגיד אותה.
 

קלייר

New member
שורשים -דבר שמצריך הרבה שנים במקום

שורשים -דבר המצריך רבה שנים כדי להשתרש, תמיד אמרתי שאפשר לפרש מילה או שם בדרכים שונות וכל אחד מתאים את זה לפי ראות עיניו וזה התאים לדוס
 

all

New member
למה לך שורשים, אני מעדיף זוג כנפיים

 
למעלה