מה המטרה של סרט התעמולה הזה?
האם מטרתו לשכנע אותי שאפשר, ע"י הזרמה מאסיבית של כספים ומשאבים לאומיים, דיכוי ועושק האוכלוסיה המקומית, טיפוח אידיאולוגיה כוזבת המעוגנת באגדות, ועיוות מוחלט של תפיסת המציאות של המתיישבים, ליצור סימולאציה של גן-עדן של דשא ירוק, שמיים כחולים, ובתים צמודי-קרקע עם רעפים אדומים? אם כן, אז הסרט הזה מצליח בגדול. אכן, גאווה ישראלית במיטבה.