מתנה מסוג קצת שונה...

מתנה מסוג קצת שונה...

ידידה שלי שקטנה ממני בשנה משתחררת מהצבא עוד מעט, חודש לפני... על מנת להתגרות בי היא דרשה ממני מתנת שחרור, אז הבטחתי לה מתנת שחרור שהיא תצטער שהיא ביקשה אותה. (משהו שהיא תתבאס ממנו) יש למישהו רעיון
, לא איכפת לי להוציא על זה כסף
חשבתי לקנות כבר את הכרטיס טיסה שלי לחו"ל, לעשות העתק, למסגר את זה ואז לשים את זה בתוך הרבה הרבה הרבה עיתונים (כמו שהיינו ילדים קטנים). אבל מצד שני אני לא בטוח שאני רוצה לקנות את הכרטיס עכשיו אז זה עשוי להוות בעיה.
 
חחח באמת מתנה קצת שונה

אתה לא חייב לקנות כרטיס אמיתי.... אולי תעצב כזה? אבל כמובן שכרטיס אמיתי יהיה יותר מגניב. אגב רעיון מצחיק. אהבתי
נתקעתי פה כמה דקות של מחשבה. לא עולה לי משהו מצחיק כזה.
אם יעלה אכתוב.
 

rasmus girl1

New member
הממ

תביא לה ספר פסיכומטרי שתתחיל כבר ללמוד P: [אם היא עוד לא עשתה] אתה יכול גם להביא לה ספר אוניברסיטה ולהגיד לה "נונונונווווו בחרת כבר מה את רוצה ללמוד?את עוד מעט משתחררת!!!"
 
רעיון מהיר כי אני זזה -

חולצה שקטנה עליה בכמה מידות אבל עם הדפס שהיא ממש אוהבת .
 

extra g

New member
אולי

תעשה רשימה של כל הדברים שמרוויחים בצבא כמו: נסיעות חינם אוכל טיפול רפואי שלהכל דואגים לך שם ומצד שני באזרחות כל הדברים שצריך להסתדר בעצמך וכאלה והרבה יותר קשה חחח מצד שני זה בעצם יכול להיות רע מדי ואתה יכול ממש ממש לבאס אותה :) כאילו זה צריך להיות בעסה על גבול הצחוקים מעליי נתנו רעיון מעולה עם החולצה אפשר לתת עוד כל מיני שטויות כאלה בקטע של "מגיע-לא מגיע" למשל!! לעשות "כאילו" כרטיס טיסה למקום שהיא הכי רצתה לטוס אליו, אבל שהוא תקף רק ליום לפני השחרור שלה חחח...בשביל שייראה אמיתי אתה יכול לחפש כרטיסי טיסה ישנים, לסרוק ולשנות פרטים במחשב יש עוד מלא שאפשר לעשות...זה אחלה כיוון (הקרדיט ל"קורות חיי" חח)
 
דבר ראשון תודה לכולם ../images/Emo24.gif

הרעיון הראשון שלך טוב, אבל הבעיה היא שגם אני משתחרר כמה ימים אחריה... אני מעדיף משהו שחל עלייה ולא עלי. למרות שאני אקח אותו בחשבון שאני יכין את המתנה. (וזה הולך טוב עם הקטע של העיתונים או קופסא בתוך קופסא כי ככל שהיא תתקדם היא תמצא משהו אחר - למשל בהתחלה היא תמצא כרטיס נסיעה חינם ברכבת אחר כך טפסים שצריך למלא על ביטוח לאומי ורפואי, אחר כך דף שמראה איך כותבים קורות חיים... והלאה) את הרעיון של החולצה הקטנה לא הכי אהבתי, נראה לי שהוא מפספס את מה שאני מנסה להגיד. מה שכן הספר פסיכו יכול להיות במקום, במיוחד כי זה הדבר הבא שהיא הולכת לעשות עכשיו ואני עשיתי את שלי בזמן הצבא
בכל אופן המון תודה על העזרה, עוד רעיונות יתקבלו בברכה
 
למעלה