מתנה לחבר.... ../images/Emo77.gif
מכיוון שלחבר שלי יש יום הולדת בקרוב
, חשבתי על להזמין לו ספר אסטרולוגיה עליו. כאילו, לחברה שלי טלפון של מישהי שעושה מפות אסטרולוגיות, מפרשת וכותבת ספרים או משהו בסגנון. ראיתי ספר שהיא הכינה (כמתנה) ונורא התלהבתי וחשבתי לעשות ספרון כזה לחבר. הבעיה היחידה שהוא בן 21 ואני לא יודעת אם זה מתאים לגילו.
מה אתם אומרים
ואם אפשר, אז אשמח לשמוע הצעות אחרות למתנה.
מכיוון שלחבר שלי יש יום הולדת בקרוב